Gå til innhold

August: Noen fra Orkanger?


Rose72

Anbefalte innlegg

Hei :-)

Lurte på om det var noen her inne fra Orkanger? Har akkurat flytta hit og det hadde vært koselig og blitt kjent med noen andre som skal ha baby i nærmeste fremtid! :-)

Har selv termin den 19 august, og blir mamma for første gang...Kjempe spennede :-)

Er det noen som vet om de pleier å ha BIM-treff her i Orkanger?

Det hadde jo vært hyggelig å fått til det!!

 

Kjempe koselig om noen svarer :-))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Rose72

 

Dersom du går inn på September klubben så finner du en link som heter Orkdal lll. Der er vi en gjeng på en tja 6 jenter eller så som avtaler diverse treff på Orkanger. Vi bruker vel faktisk å møtes annen hver uke nesten siden vi har fått veldig god kontakt. Det styres nå med et treff i neste uke tenker jeg så hiv deg med da. Det blir sannsynligvis på Konstad Haven, og jeg har foreslått tirsdag så får vi se hvordan oppslutninga er. Du må bare passe på å sette av hele kvelden, for vi har en tendens til å bli sittende omtrent til vi blir hivi ut.

 

Nå er jeg den i den gjengen som har termin først, men jeg ser at du slår meg med 10 dager.

 

Jeg er selv innflytter fra byen og har tilnærmelsesvis null omgangskrets her ute siden hverken jeg eller sambo er her i fra, så som deg så er jeg veldig keen på å bli kjent med folk her på Orkanger.

 

Er første gangs reis jeg og, men har en stesønn på 5 år som er hos oss en god del. Er sykemeldt ut svangerskapet pga bekkenløsning så jeg er en av de med meget god tid for å si det sånn ;)

 

Håper du får sett dette innlegget siden det er en stund siden du la det ut. Er ikke så veldig ofte her inne jeg sjø, siden resten av gjengen er på September Klubben.

 

Hjertlig velkommen skal du være på treff i hvertfall.

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rose. Æ e itj fra orkanger, men æ vart litt nysjærri på dæ.... Har gått i klassen t ei såm heite Rose... I åfjord.... E d dæ lr??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må dytte litt igjen jeg, sånn at jeg vet at du får sett dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

 

Tenkte bare jeg skulle si i fra at vi møtes i kveld, tirsdag 27 juni, kl 1900 på Konstad Haven på Orkanger dersom du vil komme. Det er bare å se etter magene ;) Velkommen skal du være i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei 3.gang

 

Er nok ikke den Rose du kjenner.... Er opprinnelig fra Telemark og har bodd i Nord-Norge de ni siste åra... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere :-) Villemo og Sjarmøren!

 

Koselig at du tok kontakt :-) Har ikke vært her inne før nå jeg da. Litt treig av meg ! ;-)

 

Hyggelig å treffe på dere på Tapasen!! Det gikk jo litt fort, så jeg gleder meg til neste gang det blir treff :-) Så ut som dere hadde det kjempehyggelig!! :-)) Fikk besøk nordafra, så det blei ikke annledning denna gangen...

 

Skal følge med på september klubben jeg så ser jeg når neste treff skal være :-))

 

Ha det supert i sommervarmen så lenge :-)

 

Hilsen Rose72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...