Rose72 Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 Hei :-) Lurte pÃ¥ om det var noen her inne fra Orkanger? Har akkurat flytta hit og det hadde vært koselig og blitt kjent med noen andre som skal ha baby i nærmeste fremtid! :-) Har selv termin den 19 august, og blir mamma for første gang...Kjempe spennede :-) Er det noen som vet om de pleier Ã¥ ha BIM-treff her i Orkanger? Det hadde jo vært hyggelig Ã¥ fÃ¥tt til det!!  Kjempe koselig om noen svarer :-))  Â
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 Hei Rose72  Dersom du gÃ¥r inn pÃ¥ September klubben sÃ¥ finner du en link som heter Orkdal lll. Der er vi en gjeng pÃ¥ en tja 6 jenter eller sÃ¥ som avtaler diverse treff pÃ¥ Orkanger. Vi bruker vel faktisk Ã¥ møtes annen hver uke nesten siden vi har fÃ¥tt veldig god kontakt. Det styres nÃ¥ med et treff i neste uke tenker jeg sÃ¥ hiv deg med da. Det blir sannsynligvis pÃ¥ Konstad Haven, og jeg har foreslÃ¥tt tirsdag sÃ¥ fÃ¥r vi se hvordan oppslutninga er. Du mÃ¥ bare passe pÃ¥ Ã¥ sette av hele kvelden, for vi har en tendens til Ã¥ bli sittende omtrent til vi blir hivi ut.  NÃ¥ er jeg den i den gjengen som har termin først, men jeg ser at du slÃ¥r meg med 10 dager.  Jeg er selv innflytter fra byen og har tilnærmelsesvis null omgangskrets her ute siden hverken jeg eller sambo er her i fra, sÃ¥ som deg sÃ¥ er jeg veldig keen pÃ¥ Ã¥ bli kjent med folk her pÃ¥ Orkanger.  Er første gangs reis jeg og, men har en stesønn pÃ¥ 5 Ã¥r som er hos oss en god del. Er sykemeldt ut svangerskapet pga bekkenløsning sÃ¥ jeg er en av de med meget god tid for Ã¥ si det sÃ¥nn  HÃ¥per du fÃ¥r sett dette innlegget siden det er en stund siden du la det ut. Er ikke sÃ¥ veldig ofte her inne jeg sjø, siden resten av gjengen er pÃ¥ September Klubben.  Hjertlig velkommen skal du være pÃ¥ treff i hvertfall.  Klem Â
3.gang Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Hei Rose. Æ e itj fra orkanger, men æ vart litt nysjærri på dæ.... Har gått i klassen t ei såm heite Rose... I åfjord.... E d dæ lr??
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 25. juni 2006 #5 Skrevet 25. juni 2006 Må dytte litt igjen jeg, sånn at jeg vet at du får sett dette
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 27. juni 2006 #6 Skrevet 27. juni 2006 Hei igjen  Tenkte bare jeg skulle si i fra at vi møtes i kveld, tirsdag 27 juni, kl 1900 på Konstad Haven på Orkanger dersom du vil komme. Det er bare å se etter magene Velkommen skal du være i hvertfall.
Rose72 Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #7 Skrevet 8. juli 2006 Hei 3.gang  Er nok ikke den Rose du kjenner.... Er opprinnelig fra Telemark og har bodd i Nord-Norge de ni siste åra... :-)
Rose72 Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2006 Hei på dere :-) Villemo og Sjarmøren!  Koselig at du tok kontakt :-) Har ikke vært her inne før nå jeg da. Litt treig av meg ! ;-)  Hyggelig å treffe på dere på Tapasen!! Det gikk jo litt fort, så jeg gleder meg til neste gang det blir treff :-) Så ut som dere hadde det kjempehyggelig!! :-)) Fikk besøk nordafra, så det blei ikke annledning denna gangen...  Skal følge med på september klubben jeg så ser jeg når neste treff skal være :-))  Ha det supert i sommervarmen så lenge :-)  Hilsen Rose72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå