Gå til innhold

Juli: Hvor mange av Juligullene kom med keisersnitt oghvorfor????

Gjest

Anbefalte innlegg

Vegard kom med keisersnitt 5juli. Hadde termin 17juli, men pga trangt bekken og to keisersnitt før ble han hentet at av kjempesnille Dr Søby en varm varm juli morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo frua!

Nå er du tilbake skjønner jeg ;O)

Snupsa her kom til slutt med akutt ks, 40 timer etter vannet gikk, og nesten like mange timer med rier. Hun kom ikke engang ned i bekkenet, men satt fast ovenfor.

Var godt med epidural og smertefri etter de timene der, ja. To timer var med pressrier.

Formen hennes var fin (apgar 10 med en gang), men hodet var klemt og deformert, men det rettet seg gudskjelov etter noen timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veslemor kom med akutt keisersnitt 10. juli. etter 30 timer med rier var det fortsatt bare 3 cm åpning og tulla dreide ikke nedover i bekkenet... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hææælllææææ snuppsi!

Joda, Nora kom ut v hjelp av planlagt keisersnitt!

1 Fødsel kunne jeg velge, pga jeg har en medfødt hofteskade - men dumme meg ville da føde "normalt" Men den endte med at

den ene hoften min gikk ut av ledd...Var et helvete....ikke så mye pga fødselsmertene men pga hoften! nå i etterkantt har jeg byttet ut hofta mi - så da ville ikke legene ta sjansen på en vaginal fødsel igjen...........

Men jeg må virkelig si at det var en FLOTT opplevelse :-) & var i superform etterpå !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt kom med akutt keisersnitt 8 uker før tiden...dramatisk var det for morkaken løsnet (på vei til stranda...), blødde mye, og lillegutt måtte FOR ut! Han veide 1817 og var 42 cm lang... Han kom til verden 11 juli. Alt gikk bra da:o)

Nå er ha nsnart ett år, veier 9,6 kg og er 70 cm lang, så han har nok tatt igjen! Krabber har han akkurat begynt med også..tihi, er så stol atte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...