Gå til innhold

August: Akt80 med jente i magen


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Så inne på 3. trimester at du hadde vært på vekstkontroll...Hvorfor det? Skal alle på sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei :) nei som regel skal en ikkje på vekstkontroll..

Men mitt sf mål er komt over det grønne feltet + at eg er ganske overvektig, noe som gjør at målene ikkje alltid stemmer liksom..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger også over det grønne feltet er og ganske overvektig...Skal til jordmor i morgen så bli spennende å se om jeg også bli sendt på sånn sjekk...Hadde igrunn vært kjekt med en UL til, kjekt å titte litt på veslegutten!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du blir sendt til føden da :) Eg fikk henvisning til gynekolog og hun hadde litt gammelt ul apparat..

Håper du får deg en ekstra ul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ingen ekstra ul på meg :( Men det var jo fordi alt var normalt og dermed ikke noe behov for d... Selv om sf målet ligger over det grønne feltet følger det kurven fint så da hadde det ikke noe å si. Neste kontoll blir om 3 uker, og da skal vi ha fødelssamtale!! Spooky!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men da er jo alt normalt da :) har sf målet ditt alltid vært over det grønne feltet? min startet rett innenfor og nå er det over..

men tror ikkje jordmor hadde sendt meg på vekstkontroll.. Legen min er utrolig nøyen på alt.

ja tenk det nærmer seg nå! eg skal ha fødselsamtale 4 august.. syns nesten det var litt sent, men så har hun ferie i hele juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja mitt sf mål har alltid ligget litt over det grønne feltet. Legen min har sagt at han synes det er best om jordmor har sjekkene m meg meg for han har ikke så mye peilingen...Rart, men likegreit at han sier fra og er ærlig om det...'

4 august er min mens termin :) Håper egentlig lillegutt kommer da, men ul termin er 12 og siden alle sier at man går over med førstemann så skal jeg vel ikke håpe for mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...