Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!!!

så innlegget ditt nå, GRATULERER SÅ MYE!!! Nå ble jeg glad:) Kjempegøy at det ble to streker, jeg hadde det på følelsen;)

Håper du stikke innom her etter at du flytter over til 1 trim også. Også krysser jeg fingrene for at jeg kommer etter deg så fort som mulig. Om ikke denne pp, så iallefall neste!

Lykke til og kjempestor klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5403651-pelle-kanin-og-p%C3%B8lsa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk!

Jeg sitter fremdeles med fingrene i kryss for at du skal komme etter som et skudd på onsdag jeg! Men hvis ikke får vi satse på neste måned.

Kommer nok til å være en del her for det om, er vel mye mer spennende her, for det er jo her det skjer...

Ååå takk, håper det jeg også. men om ikke, så skal jeg jammen meg bli i sengen hele tiden frem til ikm, og lenke mannen fast til sengen. Hehe;) Hatt mensmurringer i hele dag, men har jo sluttet å blø for tre dager siden, så noe rart er det. skal bli spennende å høre på onsdag, men tør ikke håpe.. uansett må jeg få noe for halsbrannen og svimmelheten! Har mannen kommet hjem da? Fått sagt det til han?

Ja, han kom hjem for to timer siden. Han ble veldig glad(Men visste det jo egentlig fra før, siden jeg hadde tatt EL-tester)

Han er helt overbevist om at vi får jente denne gangen:)

Han går og spør Adrian om hva lillesøster skal hete, og om han har hilst på babyen i dag. (Som om han får noe veduslige svar, siden han er ett år...)

hehehe:) Ja de er søte de mennene våre i blant:) Husker da jeg var gravid i vinter, da gikk mannen min rundt å skravlet med magen min, desverre mistet vi. Ser du ikke har/hadde noen symptomer veken nå eller sist. Ikke ømme bryst heller? Jeg hadde ikke det, vokste ikke så mye heller. Kun trøtt og svimmel. Mamma hadde blødninger i tre/fire mnd med meg og broren min, så derfor har jeg et bittelite håp...

var det mye stress med el-tester? Prøvd å tempe, men det skar seg helt.

Annonse

Nei, EL-testene var egentlig greie å ta. Det var litt tungvindt om jeg var en annen plass rundt testetid, men da hadde jeg bare med en engangskopp og test i veska, så snek jeg meg inn på en do i 5 min, så gikk egentlig greit det.

DEt var veldig greit å vite nøyaktig når jeg hadde EL, for da visste jeg samtidig når ikm skulle være. (Spesielt siden jeg gikk 5 dager over forrige pp også)

Jeg hadde ikke ømme pupper forrige gang, nei, men de økte litt i størrelse på begynnelsen, men ikke mer enn at det så vidt var merkbart.

Hmm. Kanskje jeg skulle prøve meg på EL tester jeg også, om det ikke klaffer denne mnd. Greit å vite nøyaktig når jeg har EL.

Så du lurte på dette med stikkinger. Jeg hadde det sist, men trodde det var tr som var på vei. Kjentes nesten ut som om noen stakk meg med nål oppi der liksom. Den gang tenkte jeg ikke noe over det, men etter å ha lest endel her, så tror jeg det er helt normalt. Varierer nok fra person til person.

Jeg har 5 liggende til overs, så om det ikke klaffer denne gangen, kan du få de av meg, hvis du betaler porto. Det er bare å si ifra.

Jeg får jo ikke brukt de likevel, når vi planlegger nestemann, vil jo de være gått ut på dato likevel. (Det måtte jo selvfølgelig vært hvis jeg skulle miste, men går jo ikke ut ifra det. Sparer jeg de for den grunnen, ville jeg gått og vært nervøs for at jeg skulle mistet)

Ja det kunne jeg jo gjort. Og man skal ikke gå rundt å bekymre seg for at det går galt, det er ikke bra for psyken i alle fall! ;) Går litt til og fra i dag, mannen har dratt på foretningsreise, så er alene noen dager. Han reiser mye, så er jo vant til det, men.. heldigvis er han tilbake innen neste el om det ikke klaffet denne.

Håper du får en god natts søvn med den lille spiren din. Kan tenke meg du har litt i tankene nå! Kjempe moro:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...