ennydeliggutt!! Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 Hei. Blir nesten fortvilet jeg. En uke til termin og ingen tegn til noen slimpropp..... Kjenner alle at slimproppen går eller???? Sånn at det ikke er noe vits i å vente at noe skjer før denne er ute? arrgg..
termin i juli fikk jente 3.7 Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 forrige gang jeg var gravid, merket jeg ingen slimpropp, ingen kynnere, ingen falske rier. natta etter termindagen våknet jeg av at vannet gikk. ingen forvarsel på noe. tror det er like vanlig å ikke se noe til slimproppen.....
Gjest -lilly- Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 Ikke sikkert du merker at den går, det gjorde ikke jeg forrige gang. Og jordmora sa til meg på sist kontroll at det ikke var sikkert den gikk før fødselen var i gang heller.....så ikke bekymre deg og du ikke har sett noe til slimproppen.
Happy Ignorant Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Vannet gikk 10 dager etter termin uten noen som helst forvarsel, i mitt forrige svsk. Ingen kynnere, ingen rier, ingen tegningsblødning og ingen slimpropp.
ennydeliggutt!! Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2006 Takk for svar... Da steg håpet litt. Hadde voldsomme kynnere for 2 dager siden, men nå er det helt rolig og ingenting skjer. Annet enn at junior er veldig urolig i dag. Håper han kommer snart. I tillegg er det setefødsel så er litt spent og håper han kommer før han er for stor..........
Lille Ollebolle Skrevet 19. juni 2006 #6 Skrevet 19. juni 2006 Sist sv-skap så jeg ingenting til noen slimpropp, og denne gang sjekket jordmor meg i dag, og sa at slimproppen var borte vekk, men jeg har ikke sett noe til den.. (og jeg sett etter den..) Har sikkert komt som vanlig utflod?
Gjest Skrevet 19. juni 2006 #7 Skrevet 19. juni 2006 Det er så mye prat om denne slimproppen, men -Det har tydelig ingen betydning for om ting snart skjer eller ikke? Noen går jo til termin og over det selvom slimproppen har gått for lengst? Jeg har MYE utflod ifht hva jeg vanligvis har, og vet ikke om jeg hadde skjønt hva som var denne slimproppen eller hva. Jeg forundrer meg litt over alles slimpropp-spørsmål:o) ...hehe
Smånetta 14.mai Skrevet 19. juni 2006 #8 Skrevet 19. juni 2006 Moren min har tre barn og visste rett og slett ikke hva slimproppen var... Så hun har nok ikke lagt merke til noe. Den kommer sikkert sammen med resten av guffet for mange, vil jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå