cec26 Skrevet 19. juni 2006 #1 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg røyka før jeg ble gravid med første mann.. begynnte igjen når han var 6 mnd.. røyker ikke mye da.. 5 om dagen kanskje.. så på torsdag fant jeg ut at jeg var gravid igjen da.. mmmmm.. har ikke røyka siden.. men har lyst på røyk hele tiden... det var jammen mye lettere første gangen du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #2 Del Skrevet 19. juni 2006 Røyking er IKKE bra for fosteret, så du må bare klare å slutte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #3 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg må si meg enig med Anonym her. Kanskje det hjelper å se litt skremselspropaganda. Les om røyking ved graviditet på nettet og se noen bilder (videosnutter) så vil jeg tro at dette vil få deg til å stoppe ganske så raskt. Det er utrolig dårlig for fosteret at mor røyker. Lykke til. Du klarer dette!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå