Lilje74 Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Jeg vil gjerne ha det klart så fort som mulig, men det er nok avhengig av sambo siden den må pusses opp... og han er ute å reiser og så skal vi reise på ferie... så det blir nok enda en måned tid før vi får begynt på den...
termin i juli fikk jente 3.7 Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 sambo monterte senga i går. Men jeg har ikke lagt på sengetøyet enda. Varer vel ikke lenge før jeg gjør det, klarer ikke å vente. det er så koselig å se senga som står der og venter på lille gullet:-)
Gjest Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Redde opp senga i går jeg! ) er alene, så jeg vil ha det klart til jeg kommer hjem med gullet )
lilleBrumm Skrevet 19. juni 2006 #5 Skrevet 19. juni 2006 Barnesenga står flatpakket i boden. Der kommer den til å stå til etter fødselen. Tenk så kos da for pappa'n og to stolte storebrødre å ordne senga til den lille babyen kommer hjem:-)
Gjest Skrevet 19. juni 2006 #6 Skrevet 19. juni 2006 Hehe, tenkte pappa'n skulle få lov til det her og.. Skal vaske sengetøyet så klart, resten overlater jeg til han )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå