Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 Kjennes som om magen vokser over ribbeina og at disse ikke får plass lenger!litt ekkel følelse!Går det over eller kommer det til å kjennes sånn ut til babyen er ute?
Cat&Gullungene Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Har hørt at magen synker etterhvert, så går utifra at den følelsen forsvinner da. Hvor langt på vei er du? Jeg er 34+5 og venter fortsatt på den store, store magen ;-).
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 Er 30+5 i dag. Er som sagt ikke direkte vondt men ubehagelig. Er ikke kjempe stor, men vet ikke om det har noe å si at jeg ikke har lagt på meg andre steder enn over magen. Ubehagelig uansett.
leila28 Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Hei, jeg følte det også slik som om magen presset ribbeina opp og jeg fikk ikke puste ordentlig. Men nå har magen synket ned litt (er i uke 36) og det kjennes lettere. Men nå kjenner jeg mer press nede da:-) huff ikke lett med en baby som vokser mye på slutten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå