Cat&Gullungene Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 Her inne på BIM er en jo høygravid når en har 40 dager igjen. Når går den magiske grensen for når en kan kalle seg fødeklar?? ;-).
termin i juli fikk jente 3.7 Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 lurer jeg også på. Har termin 07.07.06, og føler meg ganske så fødeklar....
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 jeg vil si en er fødeklar 14 dager før termin:) Er det ikke det dem sier da, at pluss, minus 14 dager kan alt skje?? Jeg er klar som et egg iallfall, har termin 4 juli:)
Gjest Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 jeg vil si at jeg er fødeklar men har jo over en måned igjen,har termin 30 juli.vet ikke om det er noen fasit på det?
lilleBrumm Skrevet 19. juni 2006 #5 Skrevet 19. juni 2006 Det er vel helt individuelt når en er fødeklar!?! Jeg har 12 dager igjen og jeg er IKKE fødeklar. Mens andre er kanskje fødeklare når det er en mnd igjen. Å være fødeklar har mer med følelser å gjøre, mener jeg.
Cat&Gullungene Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2006 Ser bare at det er mange som bruker fødeklar i nicket sitt etterhvert, på samme måte som endel bruker høygravid i nicket fra 40 dager og nedover. Trodde kanskje det hadde boe med antall dager og gjøre i begge tilfellene? Jeg er forresten høygravid i dag, men jeg føler meg ikke akkurat så veldig høygravid med den lille magen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå