Gå til innhold

Da er den lille gutten blitt en liten jente...:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ul idag og fikk beskjed om at det blir en jente. Jeg fikk også vite kjønnet i uke 12 og da var det gutt. Jeg har gutt fra før så det blir trivlig med en liten jente. Hvilken rar følelse det var å plutselig få vite at gutten er en jente. Men jeg er kjempeglad, barnet var helt friskt:-)

Fikk også termin på samme dag som min egen. 27.11.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med jenta, høres stas ut. Håper du ikke hadde kjøpt inn alt for mye lyseblått da:-)

Hovedsaken er at barnet er friskt

Skrevet

nei, har bare kjøpt en lyseblå body men den skal jeg nok bytte. Har allerede kjøpt litt rosa tøy...kunne ikke dy meg...

Skrevet

Saa kos da, grattis saa mye!! Jeg har ogsaa termin 27.11, blir sikkert en bra dag :) Gleder meg masse!!

Skrevet

Det samme skjedde meg. Var på ul i uke 14 og da sa de gutt. Vel vel tenkte jeg da bli det ingen jente på meg, fordi jeg har 2 gutter fra før og vil ikke ha flere en tre barn. Men jeg innstilte meg på en gutt til og gledet meg til det. På den ordinære ul sa jm jente og må inrømme at jeg hoppet av glede. Torde lissom ikke helt å stole på det selv om jm sa hun var sikker. Tok en ul til på majorstuaklinikken da det var en tredje part som i utgangspunktet ikke visste kjønnet. Han var også helt sikker på jente. Jeg dro rett ut og kjøpte jenteklær og noe til sønnenen mine.

Stoler du helt på svaret du fikk?

Jm og lege sa at det var ikke bare det at det manglet pung, men at det var jentegreier der- tre streker. Høre jo om punger som klistrer seg flate.

Skrevet

Jeg var hos lege på KK i Bergen. Der tok jeg både utvendig og innvendig ul. Han sa at barnet ikke hadde det som skal til for å være en gutt...hihi...Han såg bare kjønnslepper, så jeg stoler heller på denne ul'en siden den andre var i 11 uke...

Skrevet

Kan man se hva kjønnet blir i uke 12??? Er ikke det tidlig?

Skrevet

jo det er veldig uvanlig å se kjønnet, men han virket så sikker... Sjansen er jo stor for at navlestrengen kan ha ligget mellom bena, dessuten så er vel kjønnsorganene ganske like ved den alderen??!!

Gjest leelu23 *27.11.2006*
Skrevet

Gratulerer så mye med jenta :)

så koselig med en av hver da:)

Gleder meg til mandag!! Da får vi og vite.. foreløpig har jo vi termin samme dag ...

Skrevet

Ok...nei, for jeg skal nemlig på privat UL på onsdag da er jeg 12+2, og jeg tenkte at jeg kanskje kunne få en antydning om hva det var... En liten gutt eller en jente.... Hadde jo vært kult å få vit det så tidlig..hehe

Skrevet

Det kan jo hende at du får ett lite hint, men jeg ville ikke stolt på svaret du fikk 100%. Vanligvis så er det ikke mulig å se kjønnet så tidlig. Jeg tror nesten jeg ville valgt å ikke vite kjønnet så tidlig i tilfelle det er feil, men jeg vet at nedt det er ikke lett:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...