Dingeling Skrevet 19. juni 2006 #1 Del Skrevet 19. juni 2006 Heisann.. flott at d er flere fra "mitt" område her.. går d bra med deg da?? jeg har termin 16.februar så det er jo en evighet til..så akkurat nå venter jeg bare på at magen skal vokse.. men d er vel oxo en stund til.. hvordan er formen din da?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5402904-hei-skijinta/
Sara Rompompei Skrevet 19. juni 2006 #2 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei hei Formen her er finfin den ) Har heldigvis sluppet unna den verste kvalmen. Har ikke vært plaget med det i noen av svangerskapene mine... Men jeg har bekkenløsning da. Er heldigvis hjemme, så det går bra. Skal på ordinær UL i morgen. blir spennende. Etterpå skal vi til legen for å snakke om KS. Blir litt rart om jeg får datoen i morgen. Får liksom litt "hente"-følelse om du skjønner hva jeg mener. Har gått og ventet på magen jeg også ) Synes kanskje den er der litt nå, men tror ikke andre som ikke vet jeg er gravid ser det. Skal møte en gammel kollega på onsdag som ikke vet at jeg er gravid, så da får jeg se. hehe Synes det blir veldig rart å begynne med baby igjen, er tross alt noen år siden sist. Godt jeg har noen måneder å forberede meg på. ) Hvordan er det med deg da? Er noen år siden sist for deg også skjønner jeg.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5402904-hei-skijinta/#findComment-5403478
Dingeling Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei.. ÅÅ.så spennende med UL...vi har snakket om hva vi skal gkøre i fht.fv-prøve,duo-test og det der..og er vel enige om at vi ønsker fv-prøve. selv om jeg er vettaskremt for å abortere..UUUÆÆÆ!! grøsser bare med tanken..jeg ville heller ikke fortelle noen andre enn makkern min på jobb om graviditeten,så jeg håper at ingen ser d før ferien 14.juli..jeg jobber kun nattevakter så jeg er spent på hvordan d går. d er mest psykisk tungt og ikke fysisk.. jeg gleder meg skikkelig til denne babyen,så jeg håper at alt går bra siden vi mistet i aug i fjor.var da 2 mnd på vei..så nå tør jeg nesten ikke gå på toalettet i redsel for å oppdage blod.. =[ vi har en jente på 7 år og jeg er blitt spådd en jente til som visstnok skulle bli laget eller født mens d var kaldt ute,så nå er jeg spent.. skal dere vite kjønnet?? ellers er jeg i toppform så lenge d varer,men jeg var kun litt trøtt med den første så jeg håper jo at dette sv.skapet blir likt.. lykke til på ul i morgen.. =]]] du kommer vel med litt info?? nysjerrig,jeg.. B-] Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5402904-hei-skijinta/#findComment-5404559
Sara Rompompei Skrevet 20. juni 2006 #4 Del Skrevet 20. juni 2006 Hei hei Ja, i dag var jeg på UL. Alt så bra ut og jeg fikk termin 24.11. Hun klarte ikke se kjønn da, og det var jo synd. Men får ta en titt sammen med svigerinna mi senere i svangerskapet. Etterpå var vi hos legen for å snakke om KS. Mannen min har bursdag 16.11 så han ønsker seg "plukk"-dato da, jeg er ikke helt sikker på om det er så lurt, får diskutere litt.... Legen kunne ikke love noen dato enda, men han noterte ønsket. Får vite litt nærmere fødselen. Så kom legen med en bombe: Ønsker du flere barn? Æææhhhhh.... Ønsker du å sterilisere deg? Hjelp!!!!! Var ikke helt forberedt på disse spørsmålene nei ) Må tenke litt der, men tror nok jeg står over tilbudet. Dumt å brenne alle bruer enda synes jeg. Får jo håpe du beholder spiren denne gangen da ) Bare noen få uker igjen nå, så er du over grensen...... Det går nok sikkert bra Skulle du til legen i morgen? Hvis du skal får du ha lykke til..... Vi snakkes Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5402904-hei-skijinta/#findComment-5419399
Dingeling Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 22. juni 2006 Heisann. næmmen i alle dager! d var da oxo et spørsmål å komme med.. noen eier ikke tankegang i d hele.. tror vel egentlig vi kvinner legger frem sånne spørsmål selv hvis d skulle være aktuelt..en smule frekt oxo,syns jeg.. nå har jeg vært hos lege og blitt søkt til Riksen for fv-diagnostikk og forhåpentligvis fødeplass..var jo rimelig tidlig ute, så jeg håper at d går bra.. jeg og gubben er jo enige om fv-prøve selv om jeg er vettaskremt ,men hva gjør man ikke..jeg fikk termin 18.februar og d er jo en evighet til,syns jeg..i går fortalte vi nyheten til jenta vår og ble helt fra seg av glede og skal bare klemme og se på magen,så d var moro.. =]] så nå håper jeg bare at "reka" holder seg på plass..hehe! vel,nå har jeg 7 nattevakter i strekk så jeg skal jeg innta sofaen en stund.. vi snakkes.. =] Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5402904-hei-skijinta/#findComment-5440308
Sara Rompompei Skrevet 25. juni 2006 #6 Del Skrevet 25. juni 2006 Ungene mine gleder seg vilt de også. De har mast lenge på at de ville ha en lillebror/søster. Så her var det også vill jubel da nyheten ble sluppet ) Det er jo deilig det da, hadde vært ille om de ikke ville vite av babyen.... Blir jo spennende å høre om fv-prøven din da.... Når tar man det? Jeg har ikke tørt å tenke på det en gang jeg. Lar det bare gå sin gang og håper på det beste.... Spurte legen min om jeg ville få noen slags ekstra tilbud da vi har hatt downs i familien, men jeg var vist ikke i risikogruppa, så det blir med vanlige kontroller. Akkurat nå går jeg å forbereder meg på den "store fødselsdato-debatten" som bør finne sted i løpet av sommeren..... Mannen min vil jo så gjerne ha KS på bursdagen sin, men det vil ikke jeg. Han blir 45 den dagen. Så når dette barnet blir 5 så fyller pappa 50 osv. Vet ikke om det blir så morsomt... Blei litt irritert på legen som kun noterte seg at denne datoen var et ønske, ikke at jeg ikke ønsket datoen... Det blir en fint å få baby på i februar da ) .... med vår og sommer i vente! Da slipper du unna vinterkulda. Gruer meg litt for det... Håper på en mild vinter : Nå skal vi snart ta sommerferie.... det blir sååå deilig. Ungene tar seg en tur til mamma og pappa neste helg, så får vi se hvor lenge de har lyst til å være der. M&P er så flinke til å finne på ting med ungene så de blir nok uka ut tenker jeg ) Det blir hyggelig for dem, men veldig rart med tomme senger her hjemme.... Når de kommer hjem reiser vi nok på hytta tenker jeg... Ikke noen spennende ferie akkurat, men deilig å komme seg bort en stund.... Vi snakkes.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5402904-hei-skijinta/#findComment-5463350
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå