Fjerdemann på vei Skrevet 19. juni 2006 #1 Del Skrevet 19. juni 2006 Det stikker så veldig der nede, forrige svangerskap kjente jeg egentlig lite til det i det hele tatt, og ikke før ganske langt ut i svangerskapet, så synes dette er litt tidlig... Er 4+5 uker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjerdemann på vei Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 19. juni 2006 prøver å dytte litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snooopi Skrevet 19. juni 2006 #3 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg har merka livmora hele tiden, altså fra ikm. Det varierer litt, men det er hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #4 Del Skrevet 19. juni 2006 Hva mener dere, hvordan kjenner dere livmor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillegull80 Skrevet 19. juni 2006 #5 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg har faktisk også stikkinger nede på sidene. Har hatt det i en halv uke nå (er 4+1), og ved forrige sv.skap hadde jeg ingenting av dette som jeg kan huske. Kanskje annerledes med nummer to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå