MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 Hvorfor i helsikke svarte skal kroppen kødde det slik til? Jeg har hatt Hysterosalpingografi på torsdag. Fikk beskjed om at jeg ikke kunne ha sex på 1 uke (minst) og fikk derfor timet det sånn inn at jeg skulle få EL ei uke etter inngrepet sånn ca. Jeg har lange sykluser, 33 dager, og får alltid EL på dag 19. Så var det denne syklusen da: dag 11 idag og jeg får el-slim (som jeg forøvrig aldri har!!). Måtte jo bare teste da, og joda, to sterke streker lyser mot meg!! Nok en pp i vasken, og så denne da... med "helt åpne" eggledere OG EL-slim. Urk, i dag er livet urettferdig. Beklager syt, men du verden det er godt å blåse ut litt.
krysser fingre og tær! Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Der fikk jeg visst svaret om du skulle hoppe over eller ikke... Så forbaskade kjedelig!! Men du,... el testene viser at egget slippes om 24-36 timer. Egget overlever 24 timer. I teorien kan det holde å ha sex på torsdag, og hvis du tar sjansen kan du jo prøve litt på onsdag.. Jeg ville ha sjansen på onsdag i allefall. Da er jo sjansene så mikroskopiske for at det kan skje noe galt. Og som du sier så er det jo forferdelig kjedelig å gå helt glipp av denne gyldne muligheten.... Nå gjorde jeg det vel ikke så mye enklere for deg men.. Huff ,dette er ikke lett!
Lilla78 Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 Oj, dette skjønner jeg er kjipt, ja... Vet ikke hva jeg hadde gjort selv, men ville kanskje tatt sjansen på litt på onsdag, ja...Vanskelig å si.. Klem:-))
krysser fingre og tær! Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 En uke er 7 dager. Torsdag, fredag, lørdag, søndag, mandag, tysdag, onsdag. Altså, onsdag er bra!!!
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2006 :-) Smiler meg ihjel. Jeg tar tempen, og krysser alt jeg har for at den ikke skyter til himmels imorgen:-) Dere er gode! Tenk at jeg heier på el til å holde seg unna. Blir smågal av prosjekt "baby":-)
krysser fingre og tær! Skrevet 19. juni 2006 #6 Skrevet 19. juni 2006 Jeg ble bare litt ivrig på dine vegne her. Da legen ikke sa noe om å ikke hoppe i køya og at jeg nok ikke har hatt samme inngrep som deg, og at jeg fikk en dose med antibiotika, så hopper jeg nok til køys om to dager ja.
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2006 Det hadde jeg gjort også!! Heier på deg!! Nå er egglederene dine meeeget motakelige (som sykepleieren sa):-)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå