Gå til innhold

Hei, jeg er ny her, i uke 4+5


Fjerdemann på vei

Anbefalte innlegg

Tok test, og den var positiv!

Jippi!

SÅ nå krysser jeg fingrene for at alt går bra, og at sønnen vår blir storebror i slutten av februar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg gleder meg også til vi skal fortelle det. Men skal prøve å vente til uke 12, da, det gjorde vi forrige gang også.

 

Gratulere til dere andre nygravide også. (Kan vel kalles det fremdeles, selv om dere er over 5 uker...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og velkommen inn! Husker vi sto på samme IKM liste inne på "bli gravid"! For oss klaffet det på første forsøk, så nå er det moro å se at dere andre komme hit også! Jeg har rukket å bli 9+2, men synes den første tiden har gått sakte, og jeg er fryktelig utålmodig etter å få en slags bekreftelse på graviditeten, er nermest symptomfri, og derfor litt bekymret. Men vi krysser fingre for alle her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det din første?

Slik hadde jeg det også i første graviditet. Hadde ingen symptomer før uke ti, og det eneste symptomet jeg fikk da, var tretthet.. SÅ var veldig glad da jeg hadde vært hos legen første gang i uke 12, og fått "bekreftelse". HAdde nesten ikke turt innrømme for meg selv at jeg var gravid før det.

 

Denne gangen kjenner jeg "stikking" nederst i "livmor-regionen", men bortsett fra det har jeg ingenting nå heller. (Men nå er jo jeg ganske kort på vei enda.)

 

Men du får se det positive i det, du slipper kvalmen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei der, kjekt med flere nye her.. jeg er lite på veg ennå, he-he (4 uker, 2 dager).. dere er litt lenger enn meg, er dere trøtte? Jeg føler meg veldig trøtt, veldig ømme bryster og kaffien har liksom mistet litt av gnisten for min del.. og jeg er kaffekjerring.. har to barn, var veldig kvalm med dem, så det er vel bare å vente he-he..

 

Lykke til med svangerskapet og håper dere holder dere i fin form! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...