catine Skrevet 19. juni 2006 #1 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei! Idag tok jeg min andre blodprøve. Den viste Hcg på 1355. Det sier meg ikke så mye, men jeg vet hvertfall at jeg er gravid. For tre dager siden målte det Hcg på 562. Andre som har mer peiling om hva det kan tydes ut av dette? Har hørt at mange har svært ulikt nivå av Hcg og at det ikke er lett å vite om det er f.eks. er en eller to inni der (har satt inn 2 egg ved prøverør) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moren til sprett Skrevet 19. juni 2006 #2 Del Skrevet 19. juni 2006 Ta en titt på denne linken: http://www.uus.no/brukerhandbok/index.asp?bok=2&Kap=9&unit=367&par=83&boknavn= Der er det en oversikt over typiske s-hCG-verdier for ulike stadier i svangerskapet. Jeg tok nettopp en test der jeg hadde 16 000 IU/L, og det mente legen min tilsvarte vel 7 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #3 Del Skrevet 19. juni 2006 det kommer hvor langt du er på vei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå