Gå til innhold

Oppmuntring til alle blødere! - resultat fra tidlig UL


Ella og tre små blå <3

Anbefalte innlegg

I går kveld var jeg sikker på at det var gått galt. Har hatt små sporblødninger i en god uke nå, men i går kveld, etter to blødningsfrie dager, kom det masse blod! Tynt, brunrødt, skikkelig blod. Ble en tårevåt kveld/natt, sykemeldte meg på jobben i dag og ringte legen - følte meg helt tom. Ble sendt rett på UL for sikkerhets skyld, og der, etter lang venting, fikk jeg se et lite nurk med bankende hjerte og størrelse som tilsvarte 7+2 :o) Alt så fint ut, sa legen. Han kunne se små blodansamlinger nederst i livmora, men dette var visst helt normalt og ufarlig! Svært mange gravide hadde det slik sa han, oftest fordi livmora utvider seg og vokser. Så tvi tvi til at det lille nurket klorer seg fast, og til alle dere andre som opplever slike småblødninger - til og med store - så trenger ikke det å bety at noe er galt :o)

 

Oppmuntringsklem fra Ninah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var en god lesning..Så bra for deg da, tenker du var trist i går kveld....

 

Jeg har å hatt en aldri så liten blødning, skal til legen til onsdag, håper på å få en tidlig UL, bare for å sjekke liksom.....

 

Takker for oppmuntringen..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempegodt å lese, her kommer det også litt blod i dag, og det er nok til at panikken stiger... ikke mye blod enda... kommer vel til å fly på do et par ganger i timen resten av kvelden tenker jeg....

 

Godt å høre at det er ganske så normalt med blødning...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å lese sånne innlegg der alt går bra, da er det ingen grunn til å miste håpet ennå! Jeg skal til legen i morgen tidlig, og håper å få beskjed om at alt er bra med den lille, men har spottet i 4 dager nå, og er veldig bekymret.

Men dette var oppmuntrende lesning! Håper du får et fint og bekymringsfritt svangerskap videre!

Ble du sykemeldt pga blødningene forresten? Jeg har ganske tøff jobb, og klarer ikke å være 100% tilstede, så nå er jeg hjemme noen dager. Lurer på å spørre om sykemelding, for jeg er helt i min egen verden slik det er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MaybeMe med spire,

 

Fikk beskjed av legen at jeg måtte styre dette med sykemelding selv, men at det ikke var farlig å gå på jobb (men så har jeg ingen fysisk anstrengende jobb heller). Noen kan føle det som en psykisk belastningå være jobb, andre motsatt. Det kjente jeg selv, var dommen. Selv har jeg ikke vært sykemeldt fordi jeg synes det er ganske godt å ha et "normalt" liv og angsten har nok gitt seg litt etter at legene sa alt var ok :-)

Lykke til med legebesøk i dag, håper du finner en ordning som passer for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...