Gå til innhold

inga liv enda? se hær

Anbefalte innlegg

tel dokker som e i 14+-15-16 uke som ikkje har kjent liv/små spark.

trur mange forvente at d kjennes væældig godt og ikje t å ta feil av.. men d e feil... gikk ei stund å tenkte at det va litt rar bobling i magen.. tenkte d va luft eller nåkka sånt. men så en kveld mens sambo va på nattevakt,så lå æ leenge uten å få sove. Kjente på kuln på magen kjente godt etter og klæmte forsiktig litt inn og tel sies, plutselig kom det svar telbake!!

Trur faktisk at æ ikkje hadde oppfatta di småbevegelsan som babyliv men bare tenkte

men noo tvile æ ikkje!! sparkan blir tydeligar og kraftigare som dagan/uken går

så jente som ikkje kjenne nåkka. ikkje fortvil! kanskje du bare ikkje har kjent godt etter.. mange æ kjenne pluss mæ har kjent/kjenne mest liv om kveldan :)

LYKKE TEL MÆ SPARKEBESKJEAN DOKKER FÅR!

De e så gøy!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5401916-inga-liv-enda-se-h%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

åååå,så gøy å lese:o) for jeg tror liksom ikke at jeg kjnner noe,men nå skal jeg ta meg god tid å kjenne godt etter,jeg er bare i uke 14,men man kan vel kjenne noe da også...må vel bare kjenne godt nok etter:o)

så når jeg legger meg skal jeg kjenne helt til sparket kommer,hehe:o)

ja, slik er det faktisk..

jeg er i 13 uke nå, men har kjent liv i to uker alt. men må jo og legge til at dette er mitt tredje barn, og vet hva jeg leter etter. Legen min var ikke i tvil om at jeg hadde rett, hun kjente det samme da hun var i 11.uke med sin tredje. Men folk er forskjellige, og de sier det ikke er unormalt med å ikke kjenne noe før 18 uke, så det er stort månn her..

store vik..

bare å ta seg litt tid når man roer seg for natten, pleier å være mest følbart da.. :)

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...