Gå til innhold

Leander vuggen samt elektrisk vippestol

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen her inne med erfaring, med tips e.l.?

jeg har så lyst på leander vuggen,men hvor lenge bruker man den? og så vil jeg prøve å få kjøpt den brukt..så den ikke er så dyr...drømmen er jo stokke sleepy men den er altfor dyr for oss :(

Også slik elektrisk vippestol, har såå lyst på det.. må jo være glimrende el hve mener dere med erfaring fra de? evt,når tar man i bruk disse og hvor lenge sitter bebeisen i den? og er det noen nettsider om disse?

Er førstegangs som dere sikkert har skjønt heheheh

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi kjøpte Leandervuggen på Rudo på torsdag, 1298,- Det er uten stativ og himmel. Har sett mange brukte til over den prisen. Syntes ikke de går så mye ned etter at de er brukt....

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg har kjøpt lenadervuggen med stativ og himmel. Veldig pen, hvor leng emankan bruke den avhenger av når barnet begynner å sette seg opp o.l. Men den kan brukes en del måneder.

Når det gjelder vippestol bør du være klar over at ryggen bør kunne legges helt ned om man skal bruke den helt fra starten av.

Skrevet

Hva kan en elektrisk vippestol som ikke en vanlig kan?

Skrevet

Leandervuggen kan brukes til ca 5 mnd. Kommer an på barnet da. Vi har kjøpt brukt. Ga 1000 kr inkl himmel og ser ny ut. Regner nesten med at jeg får solgt den igjen til samme pris.

El.vippstol er det noen som har kolikkbarn som er begeistret for. Da vibrerer det under stumpen, slik at det hjelper mot luftsmerter. De er ofte i knalske farger. Er ikke sikker, men tror de ligger på rundt 700 kr. Kan jo søke på finn.no og. MacLaren(?) og Fischer Price har ihvertfall. Vil uansett anbefale en hvor man kan legge babyen helt flat, med tanke på ryggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...