Gå til innhold

November: Er det liv jeg kjenner?


bettis

Anbefalte innlegg

Hei alle novemermødre.

Jeg har termin 27 nov. De siste kveldene har jeg kjent noe som minner om svak bobling, akkurat som små bobler som sprekker. Kjenner det ca rett under navlen et sted. Kan det være den lille? Har lest at det kjennes ut som sommerfuglvinger, men det er ikke sånn det føles her. Noen som har lyst til å dele med meg hvordan det kjentes da den lille gav livstegn fra seg i begynnelsen?

 

Magen begynner så vidt å vises nå. Mest om kvelden, oppblåst og tut-mage. Men om morgenen er den ganske liten. Er for tiden sykmeldt på grunn av for høyt blodtrykk, Må ta livet helt med ro. Så da blir det nok noen turer innom disse sidene framover.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei bettis.

Jeg har termin 16 november og har den siste tiden følt liv i magen. Men jeg kjenner det som en "murring" nederst i magen. Det er helt sikkert den lille du kjenner, for alt oppleves jo så forskjellig.

 

Vi har sett magen min en stund nå, men som du sier er den ekstra stor da på kvelden.

 

Håper blodtrykket ditt forbedrer seg, for det er kjedelig å ikke kunne nyte graviditeten.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også jeg har kjent litt liv....kjennes ut som noe som "dytter" litt der inne...som når man dytter en finger forsiktig på huden bare at det er fra innsiden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere tror dere har kjent liv vil jeg vell tørre påstå att det ganske sikkert er det... Jeg er nå i uke 19...(Termin 17.nov) Kjente første gang i uke 13..som lemus i magen..så gikk det ett par uker og etter ca uke 16 har jeg kjent massse liv hver dag-...Kjenner gullet utenpå magen..Hehe..Moro... Har mye med om livmoren er bakover eller forovervendt osv.... =) Så bare fortsett å gled dere til dere kjenner det skikkelig! herlig!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan i allefall si at jeg har kjent liv ganske lenge..og jeg kjenner det som leamus i magen faktisk! ellers bobler som sprekker ja... nesten som tarmromling hehehe..men det er jo forskjell da, merker jo det om det er tarmgass eller bebisen hehe.

for første gang uke 20 kjente jeg bebisen på utsiden av magen...jeg hadde henda på magen, lå på sofaen,kjente masse liv først og så kjennte jeg hele magen bevegde seg liksom i henda på meg :) det var så nydelig følelse :)

 

Gleder meg enda mer til å kjenne det kraftigere...syns det er litt rart jeg kjenner så mye liv når jeg har morkaken i front...men jeg kjenner det nok ikke like kraftig som andre kan jeg tenke meg...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...