Gå til innhold

Hørt hjerteslag i dag... :)))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper barnet ditt er mer samarbeidsvillig enn mitt da;-) Turnet rundt som bare det og nektet å ligge i ro lenge nok til at vi fikk en ordentlig titt. Så noe som jordmora sa kunne være en pung - så her sier vi han om babyen, selv om vi er langtfra helt sikre:-)

Krysser fingrene da!

Hei Annemor!

Så supert da! En helt fantastisk lyd å få høre ja!

Skal du vite hvilket kjønn det er?? Jeg har også hatt hjertelyd på rundt 150 - 156 når jeg har vært hos legen, noen på jobben mente det måtte være ei jente! og det har de helt rett i... hi, hi. For jeg vet jo at det er det! (fikk vite det når vi fikk svar på kromosom prøven) Har ikke sagt kjønnet til noen ennå, og utrolig mange som er nysgjerrige nåda!

Gleder meg likevel til jeg skal på ultralyd den 3. juli, blir godt å få så lille knøttet igjen!

Masse lykke til i morgen! - jeg drar til Barcelona og koser meg noen dager!

Klem fra

Annonse

Takk for det alle sammen... :))

Gleder meg virkelig til ul i morgen nå ja... :))

Kommer med oppdatering etter jeg har vært der... :))

Hei Svimå... :))

Ja hadde vært artig om det var ei lita jente ja... Spesielt siden Steinar har 4 gutter... :))

Har lyst til å vite kjønn hvis det er mulig da... :))

Klem fra

Hei Annemor36!

Er det ikke fantastisk!!! Jeg var på UL idag, 14 uker på vei. Nurket var 8 cm langt ca. Så armer, hode..Og hjertet pumpet som bare det! Alt ok. Så nå kan jeg puste lettet ut.

Lykke til med UL! Hører seff hvordan d gikk da vet du,vennen :-)

Klem

Hei Rose37... :))

Takk for det... Blir spennende i morgen ja... Sa jeg tviler på at jeg får sove i natt men da lo gubben... Jeg sovner rett etter 22 hver dag... :)) Er utrolig trøtt om dagen... Har vært det siden uke 7... Håper at det gir seg etter hvert... :))

Er jo kjempe kos å se de på ul ja.. Var på tidlig ul rundt uke 9 å så ett hjerte slå... :)) Var kos å se lille mumitrollet da ja... :))

Kommer inn å forteller om hvordan det går i morgen på ul også...

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...