Gå til innhold

Hmm, fikk visst ikke mensen allikevel...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, veldig kjedelig. Har svidd av en del penger på el-tester denne pp. Testet og lett etter el i over 2 uker nå :(

Jeg har også godt tro på akupunktur, har hørt mye positivt om det. Tror jeg skal stikke innom akupunktøren i morgen jeg :)

Annonse

Å, takk for det :o) :o)

Ser ikke ut som om ho bryr seg om noen andre enn seg selv, dette tantekreket... Og gjør som hun selv behager...

Men men, det er ikke noe å gjøre med det!

På`n igjen...

Når er det testetid for deg da??

Jeg hadde troa på at det var din tur jeg Malathiel...Men det må vel være juli som blir din måned C";).Kanskje et lite april barn?Opp med hodet Malathiel..Vi kan ikke bakke unna,vi kan ikke gi opp!!Prosjekt vårbaby skal fullføres!

Klem fra vilsågjerne

Nope, her gir vi ikke opp! Juli ER måneden for alle oss her inne :o)

Her skal vi jammen stå på ;o)

Bare pass deg du, tantekrek! Jeg vet du hån-ler nå, men den som ler sist......... vettu!!!!

Når det er testetid for meg? Hmm, det er jammen ikke godt å si! Har el testet de 3 siste ukene nå, alle negative! Og testene blir bare svakere og svakere for hver dag, så jeg aner rett å slett ikke noenting jeg!

Så jeg får bare vente, og vente og vente...

Og krysse fingrene for at akupunkturen hjelper :)

Forrige syklus var på 42 dager. Hadde knall positiv el test 3 mai, men tempet ikke så jeg vet ikke om jeg egentlig hadde el. Men nå er jeg lei av å teste, koster ganske mye å teste hver dag i 3 uker! Uff... Men jeg får vel bare fortsette å teste jeg, er jo typisk at el kommer hvis jeg stopper å teste. Er nå på dag 34 i syklusen, tror jeg...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...