Gå til innhold

Hmm, fikk visst ikke mensen allikevel...

Anbefalte innlegg

Begynte å spotte på torsdag. Vel, det var iallefall brun utflod, minimalt sådan, men noe var det... Skulle til gyn idag, og var sikker på at det skulle begynne å "fosse" ut med en gang jeg satt meg i stolen (min type flaks...) Jeg forberedte han på at mensen min var veldig på gang, og det var visst ikke veldig gunstig mht celleprøven jeg skulle ta, men han skulle da se...

Ikke noe brunt eller rødt inni der, og han kunne ikke se antyding til noe tantebesøk heller...

Ja, da blir det mer venting da!!

Så nå setter jeg meg tilbake en pp (ingen grunn til å hoppe over til 10pp riktig ENNÅ da...hehe)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5401375-hmm-fikk-visst-ikke-mensen-allikevel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi, trenger heiing ja ;o) Alt håp var jo ute når det hersens brune kom på torsdag, men nå har jeg fått litt håp tilbake!!

Puppene er litt ømme også, men det kan være fordi jeg har knadd og kjent så veldig etter ømhet at de rett og slett er ømme etter det, hehe!!

Kjøpte meg CB(tre dager før)-test istad, så det blir det første jeg gjør imorgen... Nå er jeg jammen lei blenda-hvite tester ;o)

Masse lykke til til deg også!!

Annonse

Fløyter og flagg er veldig bra :-D

Ikke gir meg opp for mye her da, fallhøyden er enormt stor...hehehehe!!

Men det er moro å tenke på da, "tenk hvis......" (har forsåvidt tenk i de baner i 10 mnd nå..hehe)

Vet du hva, Malathiel? Vi har det HELT likt akkurat nå!! Jeg skulle hatt mensen på lørdag, (husker ikke nå når du skulle hatt det), og på torsdag hadde jeg en liten blødning. Ikke noe mer siden da..

Jeg har en test liggende, men bør vente til i morgen tidlig jeg da! :S

Hei du!!

Trodde jeg hadde ikm igår (søndag), og på torsdag fikk jeg brun utflod, noe på fredag og lørdag, minimalt på søndag og ingenting idag.

Men nå når jeg har regnet på syklusen min igjen, kom jeg fram til at ikm er til torsdag, så det vil si at denne brune utfloden kom en uke før ikm...

Merkelige greier altså...

Jeg blåser iallefall av en *3 dager før*-test i morgen tidlig, eier ikke selvkontroll når det gjelder testing ;o)

Lykke til til deg *tybber*

Krysser fingrene for oss!!!!

Det er akkurat som meg det jo!! Jeg hadde EL rundt den 2.-3. juni. Hadde masse sex den helga.. Så 6-7 dager etter fikk jeg lyserosa dråper på papiret, og litt brun utflod. Varte bare i de to dagene, og så ingen ting mer.

Så får jeg altså da "mensen" på torsdag, tre dager før ikm. Det varte bare i den ene dagen.

Skjønner ingen ting jeg. Men jeg må vente til i morgen med å teste som sagt, siden jeg har en quick respons-test..

Dette er spennende altså! :o)

Masse lykke til til deg også! ;o)

Annonse

Håpet skal vel ingen ta fra deg C";)

Er enig med deg at fallhøyden kan være stor,men det merkelige er at vi kvinner stabler oss på beina igjen.... :-).

De fleste av oss har vel hatt slike dager som du går gjennom nå,og jeg for min del synes at ingen andre enn "tantetrollet" skal la deg miste troa.Det kan være en spire der til det motsatte er bevist...

Masse lykke til fra meg!

Men foressten,når er ikm....?

Hehe! Joa, selvom fallhøyden er stor, er dette den beste tiden av syklusen :o) Håpe, tro, kjenne etter symptomer osv...

Det er så innmari spennende og det er bare morsomt og bli "trukket" opp av andre håpefulle jenter her inne ;o)

IKM er til torsdag (trodde først søndag, men hadde litt spotting forrige syklus, og regnet fra første spottedag...)

MEN, jeg tester imorra, samma hva!!!!! Hehe...

Om jeg må på do i natt (ikke usannsynlig, har en katt som liker å gå ut i fire-femtiden, moro, og da er det ikke håp for å klare å holde seg), så må jeg jo bare teste da...hehe...

Ja, bare å legge fram testen på benken det ;o)

Å, selvkontroll, kom til meg!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...