Gå til innhold

Trenger noen beroligende råd og ord...

Anbefalte innlegg

Jeg er 20+1 i dag!

I ca 1 uke har jeg kjent små kilinger som jeg da tror er spark/bevegelse fra babyen i magen.

I formiddag hadde jeg skikkelig mageknip, og da jeg kom på do var det veldig løst (litte ekkelt men...). Like etterpå fikk jeg smerter nederst i magen, akkurat som når man har urinveisinfeksjon.. Derfor har jeg drikt masse vann i dag... (mer enn jeg pleier), og ikke merket noe mer til det siden. Har heller ikke hatt mer vondt i magen..

Etter dette har det vært så stille inni magen min..

Tror dere alt er bra med den lille fortsatt? Uff, sikkert et veldig dumt sp.mål altså, men jeg ble litt redd...

Noen som har hatt det sånn eller har noen råd å gi meg?

Klem fra

Fortsetter under...

Hei pusejenta!

Tror ikke du trenger å bekymre deg. Vi er ca like langt og jeg har hatt veldig løs mage en tid jeg og. Jeg har kjent liv veldig uregelmessig men nå kjenner jeg det noen ganger opp til flere ganger om dagen. Husk at babyen kan sove i litt ulike perioder el kanskje sparker den innover så du ikke kjenner det.

Lykke til videre!

Er nok ingenting å bekymre seg for.

I går trodde jeg også at jeg kanskje fikk urinveisinfeksjon. Hadde veldig store smerter , men gikk på do og da viste det seg at faktisk blæren var full. (var ikke lenge siden jeg hadde vært på do.)

Har ikke kjendt spark siste 2 dagene og er litt bekymret selv, men tror nok det er bare vi mødre som er litt hysteriske :D

Hei på dere!

Tusen takk for gode og beroligende råd... Jeg blir vel litt fort redd om dagen..

Jeg har ikke hatt noe mer mageknip utover dagen, og jeg tror også at jeg har kjent litt liv, selv om det har vært mer stille enn det det har vært de siste dagene. Kjenner ikke tydelige spark ennå, men små kilinger inni magen liksom.. Men som dere nevner; det er ikke normalt å kjenne daglige bevegelser heller :)

Satser på at dette går bra :)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...