Gå til innhold

Hvem klaffet det for på første forsøk da?


Gjest

Anbefalte innlegg

He,he.Utolmodige meg.Vi har akkurat begynt å prøve på nummer 3.Sist gang klaffet det på første forsøk etter en SA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har klaffet i første forsøk alle tre gangene hos meg:-)

Er utrolig heldig som har det sånn, og får skikkelig vondt for de som virkelig sliter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg klaffet det på første forsøk med førstemann, og andre forsøk med andremann. (Fikk positiv test i dag)

Skal se vi bruker tre forsøk på tredjemann...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første forsøk med førstemann og 2 forsøk med andre mann... hehe akuratt det samme som Pelle kanin og pølsa+spire

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme for meg også gitt (1. forsøk med første og 2. forsøk med andre). Lurer på om det blir mye vanskeligere ved en evt. neste gang, komer til å være passert 30 da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ble gravid i første mnd etter p-pille-slutt. hadde sa i uke 6, men ble gravid igjen i første mnd etter sa også:) så her gikk det unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På første mann sjedde det bare men på den vi venter nå klaffet det med en gang :) jeg fjernet spiralen 27 april i år og er nå 8 uker på vei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde vel egentlig ikke begynt å prøve enda, var sikker på at det ikke skjedde noe denne mnd. Skulle begynne i sept/okt. men veeeldig koselig at det skjedde så fort:) kan vel si på første forsøk da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nr 1 kom litt uventet...ingen forsøk:)

nr 2 kom ved første pp.

nr.3 er nå på vei etter første pp.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gravid med det samme.. Venter nr 4 nå, denne gangen brukte jeg ppiller. Selv om det ikke er planllagt eller forventet er det like velkommen i min barneflokk! Men det holder med fire... Det er urettferdig at noen må slite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1995 nr 1 kom litt uventet...ingen forsøk:)

1999 nr 2 kom ved første pp.

 

2006, ny samboer og nesten 35 år

nr.3 er nå på vei etter andre forsøk

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss klaffet det med en gang etter pilleslutt.

Helt utrolig, er kjempe heldige!! Håper spiren sitter godt plantet:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi drev ikke å prøvde egentlig. Gått på p-pilla lenge, årevis, så trodde jeg ville få problemer den dagen vi ville. Men så ble jeg syk, og kasta opp mye en ukes tid, og mnd etterpå var vi jammen meg gravide. Så her gikk det visst mot all statistikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på vesla så traff i løpet av en periode på fjorten dager.

denne gangen har vi eksakt dato og det var første forsøk:)

 

fikk beskjed en gang at jeg ikke kunne få barn, men lurer da på hva legen vil kalle vesla og den som er på vei;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klaffet for oss på første forsøk forrige gang og jammen på første

denne gangen også :)

 

Vet at jeg er heldig !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang brukte vi tre år med "naturlig" prøving - da kom Knotten omsider. Så begynte vi å tenke på å prøve på nr 2, tenkte jo det ville ta like lang tid, men h*n satt på første forsøk - i alle fall så langt (9+4). Har hørt at for de som sliter lenge emd første kan det være enklere å få flere etterpå, kan jo virke sånn på oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klaffet på første forsøk både med førstemann, og nå denne gang også ;-) Veldig takknemlig og glad for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...