Gå til innhold

Det gikk bra til slutt!

Anbefalte innlegg

Jeg slet i 5 år med å bli gravid, pga det som trolig var PCO. Vi planla bryllup i sep 06, og kjøpte oss leilighet høsten 2005. 1 mnd etter vi flytta inn var det "full klaff"! Jeg begynte å trene ganske mye sommeren 05 (min 3 ganger i uka), for jeg ville være en bedre utgave av meg selv når jeg skulle stå brud. Nå blir bryllupet utsatt til fordel for et lite "under" som skal se dagens lys i august. :-) Har totalt gått ned ca 22 kg før graviditeten. Tror treningen gjorde det største utslaget, og jeg kommer til å sette i gang med treningen igjen så fort som mulig, for vi vil ha flere barn!

Har nettopp blitt 27 år, og perfekt alder å bli mor. Hadde sett for meg en fremtid barnløs, og nesten funnet meg til rette med det. Var egentlig så opptatt av skole,jobb, trening og planlegging av bryllup, at jeg ikke tenkte på barn i det hele tatt. Skal ikke se bort i fra at det hadde en positiv effekt heller!

Jeg vil bare ønske alle "slitere" lykke til, og håper dere snart sitter her å skriver deres solskinnshistorie!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5400956-det-gikk-bra-til-slutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei =)

Så godt å lese sånne solskinnshistorier...sluttet på pillen i mai 2004, begynner å bli en tid siden det ja... Ser for meg fremtiden som barnløs.... =( Men eg har vel alltids et liite håp hver pp... =) Sånn som nå, har ikm rundt den 30 juni, enda en liten uke til eg kan teste...

Men er veldig trøtt, går mye og tisser, både dag og natt, småkvalm...men det kan være så mangt...

Lykke til i August og tiden fremover =)

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...