Gå til innhold

tidlig ul..

fått en flott gutt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hvilken uke tok dere ul og hva så dere? Noen så vet hva en knapt synlig gestasjonsekk er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei!

Vi var på ultralyd idag og så bare en fortykket slimhinne. vi er kanskje bare 4 uker på vei og har en HcG-blodprøve på 129 igår og 171 idag. aner ikke om det er normalt eller om det er noe galt her, er så redd for det... Vet du? eller noen?

Skrevet

Hei

Vi tok ul da jeg var 6+3 dager gravid - og da så vi hjertet slå. Vi fikk beskjed om at dette var rundt den tidligste tiden man kunne forvente å se det. Gynekologen forberedte oss før undersøkelsen at det ikke var sikkert at det kunne registreres, men vi var heldige :-) Fosteret ble målt til 9 mm.

Mvh

Skrevet

Hei jenter

hvor tok dere ul? privat ell.på sykehuset. Jeg er 7+1(viktig m/den "1", altså!), og jeg skal følges av gynokolog pga at jeg har mistet 2 ganger tidligere. Nå er han på ferie fram til 14.aug.og jeg har en del mage/ryggsmerter, og har VELDIG lyst å ta ul.

Skrevet

Hei

Vi tok ul privat. Men, siden du har hatt flere spontanaborter kan det jo hende du får henvisning til sykehus?? Vi betalte kr. 750,- for ul og det var vel anvendte penger. Fikk liksom mer roen etter å ha sett det bittelille hjertet slå!

Lykke til jenter :-)

Skrevet

9+3 da så han et lite nurk.

12+1 da så vi d meste, untatt kjønn og hele hjerte, d var for tidlig sa han...

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...