miren Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 Her blir det oftest gitt middag på glass (Nestle). Har flere ganger prøvd å lage middag selv, men har ikke lyktes no særlig. Derfor lurer jeg på hva dere lager til middag. Kanskje jeg får noen gode råd...
Har tre søte små Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Fram til no har jeg stort sett kokt diverse grønnsaker ( potet, gulerot, brokkoli, kålrabi) fryst det ned i isbrett terninger også blandet ulike grønnsaker. No har jeg tilsatt litt kylling og, kokt poteter, gulerot og kylling sammen, også moser det....
andemora Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 Poteter , kokte grønnsaker, tar av det vi lager til oss selv og gjerne av den sausen resten a familien spiser. Fiskebolle, kjøttkakebit eller litt pølse, mos sammen. Bare pass på at det ikke er for salt eller krydret
Gjest mphs Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Jeg har laget mange forskjellige middager og hun er veldig glad i hjemmelaget. Vi bruker glass når vi er ute. Har lagt ut alle oppskriftene inne på kostholdsdebatten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå