Gå til innhold

Ny her i uke 6.. (trur eg)


fått en flott gutt!!

Anbefalte innlegg

Noen i 6 uke her med lite sympt på graviditet?

Jeg har skremmende lite.. D hadde eg sist og når eg spontanaborterte.

Har fått vært på tidlig ul uke 4+ 3, da så gyn. fostersekk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen.....

 

Jeg er også i svangerskap uke 6, er 5+4 i dag, har ikke noe særlig med symtomer på dagen, men på kvelden er jeg kvalm.....

 

Har 2 barn fra før(en Jonas, hehe) å hadde ikke noe særlig symtomer med de heller, så det behøver ikke å være et dårlig tegn:)

 

Lykke til..

 

Kelm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei, jeg er også i uke 6, og jeg har strevd mot kvalmen , helt til i dag, har ikke kjent noe i det hele tatt:-) de første ukene hade jeg slike mensensmertet lignede men disse har gått gradvis over:-) lykke til dere..når skal dere ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen :)

Jeg er 5+1 og har bare litt ømme pupper og litt stikkinger i magen. I dag er jeg litt kvalm, men det var et par andre jenter på jobben også, så kanskje det er noe som går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei alle sammen =)

Jeg tror kansje jeg skal ha 18 februar.

Hvordan er kvalmen deres da, kommer den og går eller kaster dere opp?

Har vell kansje hatt en antydning til d på kveldene for så å forsvinne igjen med en gang.. ell nei d er sikkert bare innbilning, trur jeg.

Er dere spes oppblåste i underlivet?

D var jeg ved 1 graviditet da det gikk gale og mista. Syns ikke jeg er det nå. Ikke så veldig jaffal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det kom sigende i ettermiddag. Har ikke kastet opp ennå, men kjennes ikke ut som det er så langt unna...

Føler meg litt oppblåst av og til, litt sånn rumlete. Spesielt etter å ha spist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjenne litt på dn kvalmen..hehe... Føler mg så lite gravid, vet du hva knapt synlig gestasjonsekk er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei .

Jeg er også i uke &. er 5+5 ... termin 16 februar..

Jeg fikk svangerskaps tegn før jeg i det hele tatt hadde ventet mensen.

Nå er jeg kvalm om morgenen og er veldig oppblåst i magen....

Har også fått større pupper , som er utrolig vonde:(

 

har mistet ett par ganger i Sa , så jeg håper at det sitter denne gangen ......

 

 

jonasimagen er bare tipp eller ??

Du kan vel ikke vite at det er en jonas når du er 6 uker på vei :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lillian =)

Hehe.. ja Jonas er bare tipp, men trur d blir gutt siden samboer har to gutter fra før. Blir d gutt så blir d Jonas.. Bestemt for lenge siden d.. hehe..

Savner oppblåstheten i magen og kvalmen... spes oppblåstheten.

Er så redd tester og alt har slått ut feil jeg for jeg føler meg som sakt ik så veldig gravid.

 

Skal du på ul tidlig ell? Iom at du har mistet du også?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen :)

 

Har du tatt en positiv graviditets test, så er det ingen tvil om at du er gravid :)

Alle svangerskap er jo forskjellige , noen har streke svangerskaps tegn andre har svake.

Du er like gravid fordet skjønner du :)

 

Men hvis du er veldig urolig så kan du jo ta en test til , eller dra til legen så hun får tatt en blodprøve av deg . Da sjekker de vel hcg nivået eller noe sånt.

 

Jeg er kvalm om morran og når jeg er sulten , er trøtt , oppblåst i magen osv osv , men jeg er ikke noe glad for at jeg er sånn , heldig du :)

 

Vet enda ikke hvordan det blir med en tidlig ul .. Har ikke bestillt noen time hos legen enda.

Fikk beskjed på sykehuset når jeg hadde min første SA, at når jeg ble gravid igjen igjen , så kunne jeg komme inn å ta en ul etter uke 7 , bare for å sjekke at det var ett hjerte som slo der ...

Men så langt kom jeg jo ikke , for i neste graviditet mistet jeg i uke 5.

 

Nå er jeg liksom mye roligere en sist gang , så jeg har ikke stresset noe med å ringe legen enda. man skal visst ikke til den første kontrollen før man er mellom 8 og 12 uker..

Så jeg venter nok til jeg er mellom der , så ordner de kansje en ul til meg etter den første undersøkelsen.......

 

Har du mistet flere eller ??

Hvor langt på vei var du når du mistet?

 

Håper det går bra for oss begge nå:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt to blodprøver med 5 dagers mellomrom. For å se at hcg`en stiger jevnt. Skal til privat ul igjen når jeg er i 7 uke.

Jeg har mistet en gang da var jeg 6 + 3 altså i den 7. uken.

 

Ja tvi tvi for oss begge og krysser d som kryssest kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...