Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er så klønete av meg og har ikke alltid helt lett for å huske på hvor stor mage jeg har! Skulle ut ifra badet i går kveld, og i det jeg snudde meg i døren, "denga" jeg magen ganske hardt bort i håndtaket/låsen på døren. Gjorde helt fryktelig vondt utenpå magen! Har jo bare 7 dager til termin, så magen er nokså stor og hard, og dette gjorde nok sitt til at jeg kjente det ekstra godt. Var skikkelig vondt iallefall. Synest veldig synd på babyen etterpå og kosa og strøk masse på magen. Babyen var godt aktiv som vanlig og låg å hikka lenge etterpå. Så satser på at hun ikke tok noe skade av det. Men det gjør fortsatt ganske vondt når eg stryker på magen, akkurat som om eg har fått et skikkelig blåmerke, men eg ser ingenting. Er bare rød og sprengt som før:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så lenge du ikke kjenner noen forskjell, er det nok bra der inne.. magen vil sikkert være øm en stund...smilte litt når ei leste innlegget ditt.

har nemlig nesten samme problem. noe distree te tider her og:-)

har en tendens te å glemme hvor stor magen er, så mens ei romstrerer rundt her lettkledd og skal snike meg inn mellom dører skraper ei opp magen min på "dørknappen". den lille saken som går inn og ut når man åpner og lukker døra...... så stort sett i den siste tiden har ei hatt 2 fartstriper fra navlen og ut.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...