Gå til innhold

Juni: Til gravidmednr3


juni-engel

Anbefalte innlegg

Hei og gratulerer masse med prinsen:O)

Lurte på jeg da kunne spørre deg hvordan vannet gikk? hvordan føltes det like før? skjenner mye press og at det stikker hele tiden, og det er en veldig ubehagelig følelse synes jeg. for det gjør jo nesten for vondt hver gang jeg skjenner ett stikk! Er det slik vannet går da eller? første gangen gikk vannet like før fødsel og det med rier da. Men hadde ingen sånne stikke følelser første gangen da. Har igjen 10 dager til termin:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan kanskje si at dette ikke bør leses av sarte sjeler...;)

 

første baby måtte de ta vannet hos meg noen timer etter at veene var begynnt å bli sterke.... men de to siste gangene har vannet gått spontant, men begge gangene har slimproppen gått i forkant to dager før... eller sist kom den stykkevis og delt i to dager;)) masse klumpete hardt slim.. (hos meg helt ulikt alt av utfloder og lignende)... Men jeg kjennte nedtrykk og ubehag, men ikke stikninger... Men må innrømme at det var en her som måtte til pers den morgenen..;))) og at da jeg røyste meg opp fra senga noen minutter etter (måtte la hormonene virke), da gikk jammen vannet..... tror jammen han hjalp litt til sist også...litt juks kan en si...men så hadde jeg hatt sterke kynnere, og visste jo at det var nokså modent.... og så hadde jeg 5 cm åpning på sykehuset også da....

 

du ble vel ikke klokere??... foruten et godt tips da.. ;) jeg er ikke i tvil om at en runde i høyet til riktig tid kan hjelpe litt på farten...

 

få høre hva som skjer da...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...