Gå til innhold

positiv test og mensen?


m@mmami@ venter nr 2

Anbefalte innlegg

er dette mulig. Jeg blør som under en vanlig mens,bare litt mens ubehag ingen smerte. mister jeg eller er det mulig at det er mensen selv om jeg er gravid.testet dagen før ikm,og mensen kom når den skulle. bløffer testen? Føler meg gravid ellers....ømme bryster,vann i munnen o.l noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er umulig at det er mens, siden du har fått positiv test. Det er to muligheter for blødningen din, 1. at du mister/har mistet. hCG er i kroppen litt etter en sa, så derfor kan du fortsatt ha symptomer.

2. det er "blødning i svangerskapet", som veldig mange har, og på de fleste går det bra. Uansett så bør du ringe legen, for evt ul, eller blodprøver. Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testet med billigtest,den slo ut positivt og det var sent på kvelden,altså ikke med morgenurin.blør i dag på 2 dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har skjedd meg et par ganger, dvs positiv test og så kommer mensen et par dager forsinket. Det skjer visstnok i 50% av tilfellene, men man oppdager det fordi man tester så tidlig. Men håper det er bare en mindre blødning hos deg da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...