Gå til innhold

bærer jeg på et monster eller er det tvillinger???


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei. Nå trenger jeg hjelp av dere...

Jeg er midt i 6uke og ser ut som det er en måned igjen.... Klarte ikke kneppe igjen buksa i dag,så det ble joggebukse.. jeg har to barn fra før og vet at jeg får fort mage, men ærligtalt da..dere skulle sett meg. I dag skal vi på avsluttnig for klassen til sønnen min og jeg har ingenting å ha på meg, ihvertfall hvis ingen andre skal se det ennå::: men jeg lurer på om det er flere der? var ikke kvalm med de to jeg har.. Nå: kaster opp bare mannen min tar på seg deo... eller det lukter mat i huset.. er det noen der som kan gi meg noen råd eller oppmuntring??

 

klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 9+5 i dag og sliter med bukseknappen. Det går også an å se en liten kul på magen når jeg ser meg i speilet fra siden. Var i 50 års dag i helgen og gitt om jeg slet med å finne antrekk... hehe.. Jeg er utsatt for å få tvillinger så er veldig spent. Skal på tidlig l om to dager ;) Vi får være glad for den magen vi har ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi Annli!

 

Kan godt hende du bare er veldig oppblåst i magen..

Har en venninne nå som e 4mnd og hun e svær, men har vert på tidlig ul og der var det bare en..

Er vell litt tidlig å få mega mage nå? vet ikke jeg...

Jeg har tvillinger, fikk ikke mage før jeg var litt over tre mnd..

var da førstegangsfødende.

Uansett... lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og begynner og lure på det samme... :)

Men har ikke så stor mage da. Men jeg er oppblåst. Sikkert det du er.

Også er jeg mye dårligere denne gang enn med mine 2 gutter.

Så enten er det jengte eller flere sier jeg... :)

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du gutter eller jenter fra før, annli? Hvis du har gutter så kan det være du får jente nå... ;) De sa dette i gamle dager: "kvinner med et blekt ansikt venter jenter" Vet ikke om det er noe i det, men jeg var nå veldig kvalm da jeg ventet datteren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,jeg har en av hver fra før.. men denne gangen med ny far.. det er tvillinger på begge sin side... ups:) thi-hi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg bærer nok på samme "monsterbabyen"som deg, som består mesteparten av luft... Det sies at det er klassisk at hvis man er mye kvalm, og ikke var det forrige gang, så har man jente...

Ta det med ro, nyt åsi at du er gravid, de ser det uansett,og da er det bedre at de tror at det er baby og ikke luft... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...