Gå til innhold

1000 vis av bekymringer....


Hæppi Surmus

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Jeg er gravid med min første, er ca 8 uker på vei, å har oppi

dette fått rundt 1000 bekymringer!

Er livredd for alt! Kan jeg jobbe, må jo tjene penger ellers har jeg

jo ikke noe å leve for.. Å det som gjør at jeg har enda flere bekymringer

er at sambo driver å snakker om at han ikke kan være pappa til spiren! (Det er han som er det, men det sårer når han sier det!!!)

Åhhhhh, kjenner hormonene står å stanger over alt i kroppen.. Gråter

å kjefter, ler å smiler...!

Er nå dette normalt!!!?????

HJELP!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

du har nok en del hormoner på ville veier ja, det er helt normalt! :-) Trist at du skal ha det slik i en tid so du skal glede deg masse egentlig da! Hvorfor sier samboeren din noe så grusomt da? Det er jo ikke særlig snilt gjort når du sliter med forandringer fra før.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvem som vet! Tror han mest er redd og sjokkert over at han faktisk skal bli pappa.. Hvem vet??

Han er gått mer og mer bort fra det, men det har enda ikke kommet noe positivt frem fra han siden jeg fortalte det..

Skit og, er så lei av alt nå.. Å hormonene hjelper IKKE!

 

Tusen takk, ..-..januarbaby07..-..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Kom over innlegget ditt her og tenkte bare å svare ;o) Tror nok ikke han mener noe vondt med det, men han trenger jo ikke si det på den måten uansett. Samboeren min har heller ikke sagt noe positivt, men heller ikke noe negativt. Det eneste han sa den dagen testen ble positiv var: Herre gud det er så sygt. Å dette sa han minst 1000 ganger den dagen. Ellers kom han hjem fra bestekompisen sin igår og fortalta han hadde sagt det til han. Men bare til han ;o) Da ble jeg faktisk litt glad. Selv om vi hadde lovet å ikke si det til noen før uke 12 ca. Men føler han føler han faktisk begynner å skjønne hva som skjer. At han nå er litt stolt over å skal bli pappa..

 

Bare vent du. Til den lille kulen på magen kommer ;o) Da skal du se en stolt pappa....

 

Lykke til med alle disse hormonene som plager. (har sluppe unna de til nå jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...