Gå til innhold

Leggerutiner for natten (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør her også jeg :)

Hvordan var/er leggerutinene deres på en 6 uker gammel baby?

Vår gutt sover på stua om dagen i ei korg vi har der, i 19-20 tiden på kvelden skifter vi til nattdress, noen kvelder bader vi også da. Målet er å få lagt han i vogga på soverommet når han skal sove da, men vi har ikke fått til det enda. Han sovner i armene våre og våkner når vi legger han i vogga. Det er veldig sjeldent at han sovner uten å ligge i armene våre, bare så det er sagt.

Vi har ikke prøvd dette i så veldig mange dager og vi har heller ikke prøvd så veldig hardt, for vi vet ikke hvor mye vi skal kjempe for å få rutine nå. Kankje det er for tidlig? Hva gjør/gjorde dere?

Føler at han skiller dag og natt med at han har lengre våkenperioder om dagen, og at han sovner med en gang etter måltid om natten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, da min gutt va 6 uke gammel, hadde jeg holdt på helt i fra fødselen med å venne han til soving på soverommet på kvelden. Jeg bada han i 6-7 tia, gikk inn på soverommet, tok ned liftgardinen så det ble mørkt i rommet, og ga han masse mat. Lå sammen med han til han sovna i senga mi. Han fikk spise så mye han ville og jeg tok det helt med ro og lå sammen med han. Og da han var borte la jeg han over i sengen sin. I dag er han 15uke og sovner i 8 tiden hver kveld, og da kan han sove til 24-01tiden før han vil ha mat igjen.

Skrevet

begynte når han var 6 uker med bading å pysj å kveldsmat å legging.han sovna fra 2100-2300

nå er han 3 mnd å plutselig en dag sovna han 2000.så i ei lita uke nå så har han sovnet til natten mellom 1945-2045.

tror nok det er vanskelig med fast sovetid når de er så små.men det kommer plutselig en dag:) passer ¨på så han ikke sover etter 1745 jeg nå da,men det er vanskelig når de er bare 6 uker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...