IsIsIs! Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 Hei! Jeg har hatt flere småblødninger i løpet av svangerskapet, i uke 9-11 og nå nettopp i uke 16 og 17. Tidligere har legen sagt at det ikke er noe å tenke på, men denne gangen fikk jeg komme til jordmor, og der hadde pipa en litt annen låt.Heldigvis var det et lite hjerte som slo ) Det skal nevnes at blødningene er veldig små, og som oftest har det vært gammelt blod, men de har nesten alltid kommet med mens-lignende smerter. Denne gangen var smertene vondere enn tidligere, uten at jeg helt sikkert kan si at de har sammenheng med blødningene. Men jeg lurer på hvor vanlig dette er? De sier jo det hele tiden: Det er jo ganske vanlig... Men når går det over til å være uvanlig? Fikk beskjed av jordmor om å ta det med ro, og vurdere sykemelding. Skal til lege i morgen så får jeg høre hva han sier. Det kan jo være ingenting, men det kan jo også være mye rart...Er det rart man bekymrer seg halvt fra forstanden? Noen synspunkter eller erfaringer?
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 jeg aner ikke, og svarer deg egentlig kun fordi du hadde et morsomt nick! IsIsIs! tipper du er like glad i is som meg! Jeg er født til å like is selv, da jeg heter ISabelle
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 og lykke til forresten, det glemte jeg å si, håper alt går bra med deg. )
IsIsIs! Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2006 Stemmer det! Is er en stor fristelse for meg, en prøvelse i hverdagen ;O) Tenker på det ganske store deler av det våkne døgnet, og drømmer om det også!
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 19. juni 2006 #6 Skrevet 19. juni 2006 Jeg har også slitt med blødninger gjennom begge svangerskapene. Fått ul'er, men alt har vært like bra hele veien... Har også vært gammelt mørkt blod som har kommet ut på meg. Gynekologen mente at det kunne være rester av en menstruasjon som bare hadde "feilplassert" seg litt.. Og da når ungen vokser, blir livmora større, og dytter dette blodet ned og ut.. (var henner forklaring)
hanapa Skrevet 20. juni 2006 #7 Skrevet 20. juni 2006 jeg har også hatt spotting/blødning to ganger. Blir usikker av hva lege og jormord sier. Noen sier at man skal holde seg helt i ro, mens andre mener at når alt ser bra ut på UL er det ingen fare. Skal på UL igjen i morgen, og håper alt er bra nå også. Noen som har noe erfaring å dele?
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 20. juni 2006 #8 Skrevet 20. juni 2006 Jeg hadde en rosa blødning i uke 21 tror jeg det var , med skikkelig vond meslignende smerter,, var på gåtur og måtte bare stoppe.. Ble kjempe redd og dro på legevakta.. han ga meg 100% sykemelding sporenstreks.. Mulig det er fordi jeg var så lang uti svangeskapet ? Han mente at dt var sporblødning og da er det kroppen som sier i cfra.. har ikke hatt fler blødninger, men legen min sykemeldte meg videre.. ikke pga den blødningen, men bekkenet nå da.. som også bel verre tter gåturen.. Men nå kan jeg trene og alt (må pga bekkenet), men får ikke lov å gå noe særlig ...så det var ikke noe galt med ungen... I starten er det jo ganske vanlig med småblødninger ...så mulig det er mer alvorlig når man er kommet lenger?? Har mange venninner som ahr hatt blødninger tidlig og det har ALLTID gått bra;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå