Gå til innhold

Hjelpe meg...


atlje

Anbefalte innlegg

Uff jeg er så dum altså...

 

vet man ikke skal drive å grafse på livmortappen..men jeg måtte gjøre det var så nysgjerrig på hvordan den kjentes ut nå som jeg er gravid..med plugget igjen og litt hard osv..

 

og når jeg kjenner...så er den helt myk og har en kjempe stor åpning...hva betyr dette??? blør ikke eller noe...men..uff...vil ikke ringe til lege å si at jeg har drevet å grafset oppi der heller...

 

hjelp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det du grafser oppi der etter da du? Tenker på bakterier og slikt og jeg da. Vent og se og slapp av. Føler du noe ubehag ringer du legen med en gang. Hvor langt er du på vei? Tror ikke du skal holde på noe mer oppi der jeg, bare sånn til senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier jeg berre slapp av: jeg begynnte å grafse oppi der da jeg blødde. jeg kjente den var myk og veldig open. Dette er snart 2 mnd siden, jeg er fortsatt gravid. Gynekologen min sa at det ikke hadde noe å si, fordi det er om livmoren er lukket eller open INNVENDIG som teller. Å det kan man kun se på UL. Så slapp av, det er nok ingenting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg vet..dumme meg...

 

jeg er 9+5 i dag...har ikke noe vondt...bare masse mareritt om at jeg har mistet....ååååå jeg er så dum

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at jeg har ikke kjent på livmortappen selv, så jeg vet faktisk ikke helt hvordan den skal kjennes ut. Men håper at alt er bra i alle fall, er nok det. Men du kan jo høre med din JM om dette også da, kanskje litt lettere å snakke med h*n enn legen din?! Lykke til videre i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange gravide som har mareritt om dette! Blir bedre etterhvert, lover deg! Bare prøv å slappe av og nyt tiden du!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for svar...

 

uff jeg blir litt sånn småødelagt...skal aldri mer oppi der...

 

når jeg kjente på den...kjentes det ut som om jeg dyttet noe inn der hullet var..kjentes ut som om det var en propp der først...

 

uff dumme dumme meg..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke frykte noe så lenge du ikke blør. Å som gynekologen sa, den tappen forteller ingenting, det er hvordan den er inni som teller. Så ikke tenk mer på det, å kos deg med graviditeten din. Husk, du har faktisk INGEN symptomer på at en abort er på gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for gode svar jenter...

 

dere beroliget meg litt iallefall...har ingen symptomer på at jeg har mistet...

 

har veldig lite sympt...faktisk...men men...var hos lege i dag tok urin og blodprøve...de reagerer vel hvis ting ikke er som det skal...? Synes det er merkelig at de ikke tester for hcg stigning jeg da..

 

uff nå som det har gått sååå bra..også begynner jeg å bekymre meg igjen.... *oppgitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke de tester alle for HCG stigning. men som jeg sa, slapp av, det er INGENTING som sier at du er i ferd med å miste. Det er derfor mange leger og gynekologen fraråder at man tar på den, for man kan rett og slett ikke finne ut om den er open innvendig likevell. Så jeg forslår at du koser deg, dette går kjempe bra. Min var VELDIG open+at jeg blødde, men var på UL, da va den lukket innvendig, så det hadde ingenting å si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm ok.....jeg må skjerpe meg..har en dag helt alene foran meg også..det er heller ikke bra...he he får for mye tid til å tenke :)

 

Tenker alle mulig tanker..kanskje det er en MA og ungen bare ligger dere...osv...men nei...dette skal gå bra!!

 

Takk for at du orker å bry deg av overforfjamset meg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...