Gå til innhold

Hvilken farge har dere på vognen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har hatt:

Grå Basson Roma

Gul shoppingtrille

Blå paraplytrille

Blå Carena 3w jogger

Har:

Blå og hvit Brio Sitty

Grå Silver Cross Kensington

Svart (og litt rød) Teutonia Mitsral

Er veldig fornøyd med at jeg endelig har svart vogn...;o) me like! kan snu trekket på den så blir den ensfarget svart, men nå har jeg den i svart og rød. Til jeg går lei...;o)

Vi har lyseblå bag til OTH og har valgt rød sportsvogn, syns det er deilig med litt farge. Har også en sort dypvogn som jeg er mektig lei av- syns sort er en trist farge på barnevogn, varmt blir det også når sola skinner på den!

Syns du kan kjøpe rød vogn jeg, du blir nok ikke noe fortere lei av den enn andre "nøytrale" farger. Egentlig syns jeg rød også er en ganske nøytral farge......

Annonse

Jeg har en rød foppapedretti-vogn som jeg har kjøpt i utlandet, veldig fornøyd med fargen. Og vogna også, som er kombivogn, med overdel som kan brukes som bilstol. Men ved evt neste baby skal jeg kjøpe sportsvogn og vanlig vogn, ikke kombi-vogn.

Hadde grå og sort brio duo.

Har nå svart quinny, men ville ha beige, men det var tomt :o( men posen og stelleveska er nå ihvertfall beige ;O)

Har svart og sand shoppingtrille! Skal ha søskenvogn etterhvert, men fargen er ikke bestemt, også ønsker vi oss Emmaljunga Scooter, men tror den grønne (lime eller eple) er fargen på den ;O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...