Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler de siste ukene at kroppen har est ut og alt jeg skal gjøre er som et ork!

Hadde egentlig bestemt meg for at denne gangen jeg var gravid skulle jeg holde meg i så god form så lenge som mulig, men dette ligner helt på sist gang! I ren desperasjon tenker jeg litt på å begynne å svømme, litt sent kanskje men...noen som har erfaring med svømming under svangerskapet? Noe må jeg finne på. Har litt bekkenplager så det begrenser seg noe....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har svømt endel under svangerskapet, men får litt vondt i ryggen av å svømme langt. Men all bevegelse i vann er jo bra trim! Har dessuten syklet mye, og gjør det fortsatt. Men vet enkelte har problemer med dette pga at lårene tar opp i magen, eller at de får kynnere.. Men det er ihvertfall fint med sykling for bekkenet!

Skrevet

Jeg svømmer iallefall 1000m eller litt mindre avhengig av formen en gang i uka. Føler at det gir meg mer energi faktisk, og selve treningen er herlig fordi jeg føler meg så lett og ledig i vannet. Fysioterapeutene og legen min har sagt til meg at dette er en av de beste treningsformene for gravide så sett i gang... Anbefales på det sterkeste!

Skrevet

Du trenger ikke å svømme for å bevege deg i vann. Du kan gå på en leketøysbutikk å kjøpe deg en flyte pølse, denne setter du deg på i vannet å sykler, kjempefin trim hvis du plages med bekkenet, for du trenger ikke ha beina så langt fra hverandre. detter har jeg selv gjordt mye. jeg plages ikke med bekkenet men "gidder" ikke svømme hver gang jeg er i svømmehallen, jeg er der 4 dager i uka hvis jeg får til. LYKKE TIL

Kjempedeilig med vann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...