Gå til innhold

SYDENFERIE - TRENGER MANGE TIPS!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er to voksne og et barn på 2 år som skal dra i april neste år.

Hvilke plass på hhv. GranCanaria, Lanzarote og Tenerife kan anbefales og hvorfor?

Hvilket hotell og reiseselskap?

Andre tips vi bør ta med oss når vi reiser med en 2-åring?

Alle tips mottas med TAKK!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil anbefale deg å reise med Ving til Sunwing Resort Fanabe på Tenerife ! Var der i fjor med 2 barn henholdsvis 4 år og 5 mnd.

Fantastisk bassengområde og et lekeområde som er inngjerdet uten !! sand slik at din 2åring kan bevege seg mellom vann og lekeplass uten at du behøver å følge etter!! God ferie og lykke til med destinasjonsvalg!

Skrevet

Hei!

Har jobbet 5 år på reisebyrå og tilsammen snart 13 år i reiselivet. Skal prøve å gi noen tips.

Vil varmt anbefale Star Tours Blue Village Playa Flamingo på Lanzarote! Perfekt for småttiser, fin strand, og alle fasiliteter en småbarnsfamilie kan ønske seg. På den annen side er det det stille og rolig, ikke altfor store forhold og man slipper å ha det så masete som på mange av de andre store sentere som tilbys. Ellers så er det jo veldig bra på de andre sentrene også, men dette er min favoritt, alt tatt i betraktning!!

Husk å kjøpe med myggnetting. Du får kjøpt på Clas Olsson netting med borrelås til å feste foran vinduet, evt kan du kjøpe til seng. En toåring spiser det meste, men det kan være kjekt å ha med et par-tre middagsglass i bakhånd.

Apoteket kan hjelpe deg med hva du trenger i forhold til feriemage/solkrem/innsektsstikk etc, spør i vei!!

Deter ganske lett for de minste å få diaré/forstoppelse av uvant mat. Sviskesaft/kulltabletter er godt å ha med seg, uansett.

Ellers er jo Kanariøyene veldig sivilisert, du får tak i det meste. Bare gled dere og se frem til mange timer med sandslottbygging!!

Skrevet

Hei! Du høres ut som du har peiling, så jeg spør det :-) Når anbefaler du å reise til Lanzarote? Vi skal reise mellom jul og sommer, tenkte en gang i april kanskje? Vil gjerne ha litt temperatur på badevannet også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...