Gå til innhold

Ny runde med vektfremgang folkens!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er i uke 18 nå, og fra før jeg begynte med hormonkur i forb. med IVF har jeg lagt på meg sikkert ti kg! :) Men så etterlengtet som dette barnet er, har jeg slått meg helt til ro med at det der deal'er jeg med etter at lille Alfred/Isa er kommet til verden. ;-)

de første ukene av sv.sk. spiste jeg hele tiden pga kvalme, og var kjempeslapp og trøtt så jeg lå bare stille i sofaen - og da raser jo vekten i været....(det var ikke akkurat minigulrøtter det gikk i for å si det sånn!)

Fra jeg ble gravid har jeg lagt på meg ca 5 kilo...sist jeg sjekket...!

det blir herlig å danse rundt bassenget i bikini neste uke i syden, hahaha - ler meg ihjel! for et herlig syn jeg blir...! ;-)

klem

Jeg er i uke 23 og har lagt på meg seks kilo. Fått større pupper ellers er alt på magen. Ikke lagt på meg noe ellers på kroppen. Jeg er faktisk storførnøyd og synes jeg ser flott ut!!

Annonse

Jeg er i uke 21 og vekta viser fortsatt 69 og det gjorde den i utgangspunktet også. Jeg spiser alt jeg kan og masse sjokolade og snop også, så dette er veldig merkelig!! Pleier ikke akkurat å være slik med meg... Men det kan ha noe med at jeg fortsatt ammer førstemann litt.

Annonse

Er 18+4 idag og har gått opp 2kg. De har kommet de siste to ukene, for det er ikke lenge siden jeg veide det samme som før graviditeten. Har nok også litt sammenheng med den plutselige sjokolade interessen. Må ha sjokolade hver dag, håpløs idenskap, he-he. Var akkurat lik i i forrige svangerskap, men kiloene forsvant rask når babyen var ute.

Kos dere jenter, å ikke bekymre dere for mye over ekstra eller mangel på ekstra kilo:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...