Gå til innhold

opplevd dette?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har noen hatt vondt under samleie, de første mnd av grav? Det kjennes ut som om sambo støter borti noe når vi har sex. Aldri opplevd dette før. Er det vanlig når man er grav?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.ja jeg har også opplevd det.er akkurat som at han treffer på noe der som jør vondt.vet desverre ikke hva der er.håper noen andre vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dette er ikk efor å skremme eller noe, jeg ble gravid hadde kjempe vondt under samleiet, akkurat som dere sier at det blir støtet borti noe. Jeg fikk en abort, hadde jo ikke noe med samleiet å gjøre men merket at det ikke var som det skulle. Da jeg har to barn fra før.

Det er sikkert morkaka eller noe som er øm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter litt jeg. Andre? Gjør ikke kjempevondt, men det er ubehagelig, småvondt akkurat som om det støtes borti noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har opplevd det, det var anderledes, derfor ble jeg litt anspent så da gjorde det jo ekstra vondt:) men har venninner som nå har friske barn som sier at de også hadde det sånd, syns det er dumt at man altid trenger å få opp spontan abort som tema her uansett hva det er for noen for vi er mange her som ikke har vært gravide før og har hundrevis av spørsmål så kommer altid det opp! da blir vi jo ekstra redde og det er jo ikke bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar:) Det berliget litt. Ja det er ofte SA og andre neg ting som kommer opp når men spør om noe her. Fører til at man blir ekstra bekymret.. Skjønner jo det kun er for å hjelpe, men innimellom blir det litt mye negativt. I de fleste tilfeller har jo andre opplevd det samme og med positivt resultat, så takk for svar som gjorde godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...