Gå til innhold

orker ikke å legge på meg så mye denne gangen...


cec26

Anbefalte innlegg

I mitt forrige svangerskap så la jeg på meg 31 kg.. puh... mye vann og... hadde svangerskapsforgitning den siste mnd...

 

Har gått ned 26 kg.. har igjen 5 kg... så denne gangen så er det max 10 kg altså.. men det ser ut som jeg blir mye kvalm... så da er det jo greit...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du

Hiver meg på - samme ønskes om deg

La på meg 23 kg forrige gang - stress...

Har også ca 5 kg mer i polstring enn jeg trenger i utgangspunktet så mitt mål er i første rekke å unngå vektøkning til og med uke 16 iallefall...

 

Hva er din plan ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye cec, ble jo riktig rekkefølge på deg no hihi :)

 

Jeg la på meg 25 kg med eldste gutten og slet lenge med å få de av igjen, men no sist la jeg heldigvis bare på meg 12 kg og de raste av igjen med en gang, satser på det ikke blir så mye mer no da, håper ikke det, har nok fra før liksom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Stjerna...Takk takk... åssen er formen din da?.. kvalmen min har begynt å komme snikene her.. Jeg var ikke kvalm sist gang.. og jeg er kun 5 uker på vei...

 

Var du i Jevnaker i helgen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig kvalm innimellom, hadde det hele tiden for en ukes tid siden men det har begynt å avta litt, jeg var kvalm sist og men ikke helt på samme måte hvis du skjønner?

 

Nei jeg var ikke der, ble for langt å reise også skulle jeg ha eldste mann avgårde til faren sin, de reiste til Oslo i går/natt for å ta fly til syden i dag tidlig, misunner han litt :D

 

Du får sikkert jente du no da :)

 

Jeg tror jeg får gutt igjen, alle spådde meg jente før jeg ble gravid men no når jeg er blitt gravid så sier alle gutt, så da blir det tre gutter her i huset, skal få svingt meg litt da...haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff ja... henger meg med her.. Ein god plan nokon? La på meg 32 kilo i forrige svangerskap, og har lenge slitt med de siste 8 kg... Og no kjeme nr 2. Panikk for at kiloene skal komme like fort, og at det skal bli like vanskelig å få de av. Foreløpig ikkje kome på ett gram, og er snart i veke 8. Har ein teori om at babyen skal bruke det som er til overs rundt hofte og mage, slik at det forsvinner etterpå.. ehem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen min er å ikke legge på meg noen ting før uke 15.. håper også at jeg går ned 3 - 4 kg nå.. er jo ganske kvalm da..

 

Sist så fantes jeg ikke kvalm.. La på meg 7 kg de 3 første mnd.. snakk om å spise får to a...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det samme som min plan - har et lønnlig håp om å slippe å legge på meg før uke 16, har lest et sted at det ikke finnes noen "egentlig" grunn til å legge på seg før uke 16...he.he

Sjekket nettopp journalen min fra forrige svangerskap og fikk sjokk...

9 kilo pluss i uke 13 !!!!!!!!!!!

Oi !!!!!!!!!

 

Ja,ja let`s stick to the plan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...