Gå til innhold

Quinny XL Freestyle comfort

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har den. er kjempe fornøyd jeg =)

Veldig god å trille pga svingbart forhjul og gode dempere!

Man kan også låse forhjulet hvis det er ønskelig.

Denne vogna kan brukes fra nyfødt av og til ca 4 år.

Man kan feste på bilsete på understellet (maxi cosi cabrio).

Det er elt genialt hvis ungen har sovna i bilen!

Hei

Vi har også kjøpt den til snuppa som ble født beg. av februar. Har derfor kun erfaring med dreamybaggen.

Den er en drømm å kjøre og at forhjulet er låsbart er kjempeflott.

I vinter på snø og is nyttet det ikke å ha hjulet løst for det hoppet hit og dit, med hjulet sperret slik at det går rett frem gikk det som en drøm.

Eneste gangen i vinter det ikke var moro var når jeg var ute å gikk når det hadde lavet ned for 3.dag på rad, da var det ett stykke med 20 cm hjulspor so det var litt vanskelig å komme frem på.

Så det med at det kun er en by vogn stemmer ikke i mitt tilfelle, bor riktignok i Oslo men i utkanten og her er vi vant til snø og is dekte veier.

Gleder meg til å ta i bruk selve sportsvognen, den kan legges helt ned i ryggen ( flere valg) sittedelen kan snues, fotstøtten har 2 stillinger så barnet slipper å sitte å dingle med beina, har bøyle slik at man ike er havhengig av å stroppe fast barnet hele tiden.

Kan absolutt så langt anbefale vognen

Vi har den:)

Jenta våres er født i oktober og vi fikk virkelig testa den på vinterføre.. Jeg prisa meg lykkelig flere ganger over valget av den, siden brøytefolka ikke husker at det er noe som heter fortau her!! Den var lett å få over snøhauger og kjøre i litt "dyp" snø.. Men da må du låse forhjulet.. og noen ganger lette framhjulet opp fra snøen.. men Da klarer du det tilogmed med en arm;)(dro den etter meg over de største snøhaugene..og det gikk kjempefint)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...