Gå til innhold

elastica?? tid et øyeblikk???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,hei:-)

Jeg har lurt på det samme sjøl jeg tidligere, fikk en liten mens i 2-3 dager og var overbevist om at jeg var gravid he,he men desverre ikke...

Når man spår seg sjøl så blir det påvirket av hva vi ønsker og så får vi stort sett det svaret vi vil ha -men det stemmer jo ikke hehe...

Jeg får desverre ikke opp graviditet på deg no..

Klem og lykke til videre!!

Ja,jeg er såååååå babysyk sjøl også, men vet ikke om jeg er så heldig da. Men holder motet oppe med at jeg har fått gode spådommer:-)

Jeg får opp veeeeeldig gode kort på deg det ligger barn rundt deg helt tydelig. Tror det klaffer i løpet av neste mnd. jeg.

Ps. dersom du fremdeles har masse sympt. på graviditet kan du jo ta en test. Det hender jo at noen har blødn. i sv. skapet osv... +at som oftes forsvinner jo sympt.når mensen kommer.

Lykke til!!

ja d er d som er så rart,føler meg gravid liksom,tar en test i dag også skal jeg gi deg en tilbake mld..jeg fikk en sterk følelse av at du kommer til å bli gravid,ble helt varm i meg når jeg fikk den følelsen om deg..merkelig men,håper at d skjer da :)

Annonse

Å tusen takk du er bra søt da:-) Jeg satser på at du får rett i det.

Jeg vil forresten si at jeg får en følelse av tvillinger på deg -håper jeg ikke skremmer vannet av deg no....

Krysser xxxxx for at du tester positivt nå -hvis ikke så er det jo rett rundt neste sving....

Klem

tusen takk for at du tok deg tid elastica men,akkurat nå så håper jeg at jeg ikke blir det for jeg fikk vite ting om mannen min i dag som ikke var noe kjekt å høre..vi har hatt d veldig vanskelig å jeg trodde d var blitt bedre men sen gang ei..kan du se litt på hvordan d vil gå med meg å han,nå er jes så møkka lei av og blo brukt :( jeg 15.03.79 å han 01.10.73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...