Gå til innhold

har noen erfaringer å dele ang. tester??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Testa i går på impuls, 3 dg før ikm, og fikk et litt tåkete resultat, tenkte det kanskje var noe i veien med testen, og tok en CB etterpå - som var neg.

Siden det var "noe" på den første prøvde jeg igjen med en stavtest fra billigeteste.dk i morges før jeg gikk i dusjen, leste den jo ikke av før jeg kom ut igjen av dusjen, men var litt rask da;-D Vel, der var det i alle fall en vanlig klar strek og en ullen og utydelig en ved siden av... Så nå sitter jeg her og leser da.... noen sier billigetester suger og viser feil og noen sier "strek er strek".

Er det noen som vil dele sine erfaringer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

woooow, kanskje jeg blir her på 1.trimester da:-D Det hadde vært gøy, etter 11 pp... Tusen takk for svar:-)

 

Føler litt behov for å hoppe og sprette og juble og sånn, men så er jeg jo ikke heeelt sikker da. Får vel teste på nytt i morra tidlig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, vet hvordan det føles. jeg ble gravid først etter 17pp, å jeg skal love deg jubelen var stor:) kan du ikke ta bilde av testen så jeg får se den??:D Å kjøp deg en digital grav.test, da får du ett klart å tydelig svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ganske mye maur i rumpa nå ja, ikke så lyst til å sitte her på jobb resten av dagen:-D Får dessverre ikke tatt bilde av testen heller ettersom jeg er her, og SÅ langt tenkte jeg jammen ikke i morges:-D Men når jeg ser på de som er positive på den siste linken du skreiv inn så MÅ da min være det også.... Håper jeg da.... igjen... *skjelve*

 

Trur egentlig jeg har et nick je... prøve og se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he. En vennine av meg hadde noe av den svakeste streken jeg har sett, å hun var gravid. Så jeg krysser fingrene for deg, så må du si fra når du kommer hjem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjemme-pc'n er til reparasjon etter en alvorlig blomstervanningsulykke, men skal i alle falll ta bilde, ta en ny test i morra tidlig og si fra da om det er noen forandring.

Tusen takk for svar, man blir så frustrert av å fundere over det på egenhånd:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lagt bilde av testen i albumet, under krumman, hvis noen gidder å ta en kikk hadde jeg blitt glad. Går liksom litt opp og ned med motet nå, har tatt en neg. test etterpå og da regner jeg liksom med at håpet er ute for denne gangen... :-( Er forresten ikke så lett å ta bilde av sånne tester, den svake stripa er jo rød og ikke grå, men det synes i grunnen ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nå vært inne å sett, og for meg ser det ut som om du er gravid! (Dersom bildet er tatt rett etter du tok testen? -Ikke mer enn 5-10 min etterpå??)

 

Håper jeg kan si gratulerer!!

 

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet er tatt ei god stund etter faktisk, men den så akkurat likedan ut etter 10 minutter, mer farge da om det var noe forskjell, men den testen tok jeg i går morges, prøvde en i dag, men den var negativ. Er bare forvirra og "nervøs" jeg:-| (Men håper jeg kan si takk da;-D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg ringt legen! Ta med morgenurin, så får du sjekket det! Du trenger sikkert ikke time for å sjekke det, men ring på forhånd!

 

Lykke til!

 

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...