Gå til innhold

Da begynte vi å prøve igjen!

Nickie_og_GuttaBoyZ

Anbefalte innlegg

Sluttet å blø for to dager siden, så jeg ga meg selv klarsignal til å prøve igjen. Mistet 7 uker på vei, og er livredd nå for å miste pånytt. Har mistet to ganger allerede, og vil ikke miste en gang til.

håper at spiren sitter med en gang, slik at jeg slipper å gå å tenke så mye på dette vonde..

vil sende en bølge med lykk til, til alle oss inne, og håpe det lykkes for en hver av oss som forsøker i denne ,åneden, og at vi møtes inne på 1 trimester. det viktigste er nok at vi følger etter hverandre inn på andre trimester også.

Vi sees :-)

Fortsetter under...

Heisann Nickie_Prøver_Pånytt!

Vi er da to stykker i samme båt....jeg hadde min andre SA den 12.06.06, var så sikker på at denne gangen ville den sitte, men nei!

Jeg har valgt å prøve på nytt igjen uten pause....går bare å venter på EL...noe som kan ta sin tid! Håper alle gode ting er tre!

Skal krysse fingrene for oss begge!

--------------------(@

Annonse

Jeg hadde SA 20 juni (5 uker ). Er ferdig å blø, blødde ca. 8 dager. Dette er første gang jeg mistet (har en datter fra før) og det var veldig vondt og smertefullt for hjertet. Men, jeg har bestemt meg for ikke å vente en mnd før vi setter igang, litt utålmodig. Håper ikke det har noe å si for evt. ny spire, tenker da på om det er større mulighet for å miste enn hvis vi venter litt.

Så, jeg er med og krysser fingrene og tærne for oss.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...