Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 Jeg trenger virkelig tips til personlig gave til venninda mi. Vi har ikke hengt så mye sammen, kjenner ikke henne supergodt.. Har var vært sammen etter at vi fikk barn, barna har leka osv.. Hva skal man finne på å gi da? Skal være en ting som minner meg om henne.. Noen forslag?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 jag skal drikkes ut snart og jeg hadde satt pris på om du bare var der jeg;o) gave nok det;o) eller at du kanskje baka ei kake til bryllupskaffen
Tøydokke Anna Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 du kan ta bilder under utdrikningslaget og lage et fint album med tekst til bildene som du gir henne. Det ville jeg blitt glad for hverfall.. Men du trenger heller ikke ha med noe gave
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Men i invitasjonen fra forloveren stod det at alle måtte ha med en gave.. Litt teit om jeg da blir den eneste som ikke har med noe... trenger hjelp masse tips:)
Maud Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 Poenget med slike gaver er jo vanligvis at bruden skal gjette hvem gaven er fra. Det er ikke meningen at det skal være noe dyrt og spennende. Hva har dere gjort sammen? Hva kan minne henne om deg? Selv har jeg gitt en stor pose med smågodt til en venninne jeg har gått mye på kino med, undertøy til en som elsker å shoppe og som jeg har gått mye i butikker med, et "rart" kjøkkenredskap til en venninne som jeg alltid lager mat sammen med. Kommer ikke på mer nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå