lillegull80 Skrevet 19. juni 2006 #1 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg fikk positiv test i dag og legger inn mitt første innlegg her inne!! Spennende, men nesten litt skummelt også. Deilig å vite at vi er mange da, som er så tidlig i svangerskapet. Gleder meg til å dele erfaringer med dere! Og krysser fingrene for at alt går bra med oss alle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. juni 2006 #2 Del Skrevet 19. juni 2006 Vil berre si velkommen. Er så deilig å få den første positive testen. Men jeg forlater deg desverre i morgen, da hopper jeg over til 2.tri. Men det er mange flotte personer her som du kommer til å få mye hjelp av. Da jeg ble gravid visste jeg INGENTING om dette. Men derimot visste jeg alt om det å prøve å bli gravid, for det tok sin tid. Uansett, lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillegull80 Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 19. juni 2006 Tusen takk Tryne_GRAVID!!! Gratulerer til deg også og masse lykke til videre!! Håper du får et flott svangerskap OG fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. juni 2006 #4 Del Skrevet 19. juni 2006 gratulerer og masse lykke til!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. juni 2006 #5 Del Skrevet 19. juni 2006 heisann og gratulerer så mye:-) dette er gøy, jeg er i 6 svangerskapsuke og nyter denne tiden..lykke til:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå