ma boi Skrevet 19. juni 2006 #1 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei Nine! Håper du skal lese dette, er ikke alltid vi er samkjørte på msn. Det hadde vært så hyggelig å utveksle siste nytt før vi reiser på ferie. Jeg reiser allerede lørdag og blir borte til slutten av juli. Har du det bra? Og har dere vært på ordinær UL? Er så spent på å høre! Som du skjønner av nicket har vi vært og sjekket at alt er bra og fått vite at det er en liten guttetass inne i magen min. Akkurat som jeg hadde på følelsen! Ny termin er 12. november, flyttet frem 5 dager. Håper å "treffe" deg her inne, så skal jeg selvsagt fortelle mer! Klem K Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5397831-nine_82-er-du-der/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nine_82 Skrevet 19. juni 2006 #2 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei hei. Msn er ikke alltid så lett spør du meg, i hvert fall ikke nå på sommeren. Da blir det ikke så mye databruk som når man går på skolen. GRATULERER MED EN LITEN GUTTETASS. Så moro å høre. Da var jo følelsen din riktig. Da gjenstår det bare å se om min følelse også er riktig. Vi skal på ultralyd på onsdag kl.9.30. Heldigvis tidlig så jeg slipper å gå å vente hele dagen. Jeg gleder meg så mye at jeg nesten ikke sover om natten. Vi er så spente. Følelsen sier jo en jente, men jeg er i tvil...vi får vente i 2 dager til. Jeg holder deg uansett oppdatert. Jeg har startet ferien, men holder meg foreløpig hjemme. Sambo har ikke ferie før om 3 uker så da blir det først en uke med oppussing av bad..før det bærer av sted 14 dager på sørlandet og så får vi se hva vi gjør den siste uka. Blir deilig med ferie uansett. Har du kjent noe liv inne i magen enda+ Jeg har begynt å kjenne litt innimellom denne uka, på fredag gikk bolla helt bananas inne i magen, så det er tydeligvis en aktiv liten tass vi har inne i magen. Blir bare mer og mer spennende etter hvert som tiden går spør du meg. Ikke har jeg noen bekymringer heller...jeg bare nyter livet og er glad og fornøyd. Det er jo sånn det bør være også spør du meg. Vi snakkes her inne om vi ikke treffes på msn...kanskje vi har hellet med oss innimellom. Jeg får fly ut å gjøre noen ærend mens det ennå er opphold. Klem C. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5397831-nine_82-er-du-der/#findComment-5398167 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ma boi Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 20. juni 2006 Hei! Sorry for at jeg ikke fikk svart i går kveld, men familieselskapet tok mye lengre tid enn jeg trodde. Du veit åssen det blir. Også var det så lommert i går, det var nesten umulig å eksistere. Var helt kjørt da jeg kom hjem! Nå er det en herlig morgen, uten regn. Blir så mye lettere når man kan sykle rundt. Tror naturen trengte regnet, men det gjør livet litt vanskeligere for meg. Skal fikse og ordne rundt i hele dag, det hele starter med kontroll hos legen kl 10. Har du begynt å gå til jordmor også? Jeg har ikke det, klarer ikke helt orientere meg. Har fått fødeplass på Rikshospitalet, men da jeg var der på UL, var de ikke særlig interessert i å hjelpe meg. De sa jeg måtte ta kontakt med min lokale helsestasjon. Blir litt mye pes før ferien, jeg får utsette det til jeg kommer hjem igjen.. Rett før jeg skulle på UL bestemte jeg meg for å skeie ut med en vanlig cola, for å få tassen til å bevege seg. Vi ville jo så gjerne se kjønnet og sist gang vi var på UL var han helt slapp, han lå å sugde på totten!, og legen kunne derfor ikke se noe mellom bena. Men tror du cola hjalp? Neida, tassen tar virkelig tilværelsen med den største ro! Selv om hans mor nesten ikke hadde fått sove av forventing, var dritnervøs, hadde høy hvilepuls OG drakk cola - tassen lå og duna'n fullstendig. Han lå på ryggen, med bena over hodet som en dobbel sandwich. Hihi. Han hadde lagt seg med hodet helt ned på høyre siden, så langt ned han sikkert kommer, så jordmor presset UL-sticken hardt ned ved egglederen omtrent. Hun hadde litt problemer med å få tatt et klart nok bilde av hodet for å måle, og dyttet til ham litt forran og bak. Ikke før helt mot slutten gjorde han som han fikk beskjed om. Tipper tassen er en rolig gutt, med MASSE viljestyrke. Kan du se for deg et lite lam i fåreklær, en sjarmør i pels? Der tror jeg vi har min lille ufødte sønn! Ikke helt ulik sin far. Pappaen er snill som bare det, men en ramp også. Skjønner du hvor jeg vil? En bra gutt tror jeg det blir! Men vi kunne se kjønnet da og hans far mente han hadde tiss så lang som en finger.. Det var helt nydelig å se hans ti fingre, ti tær, to hjernehalvdeler, fire hjertekamre, den friske navlestrengen, begge nyrer, hans bankende hjerte, hans lille nese, hans lange tiss...(hihi), hans fine ryggrad, hans høye panne (jordmor mente han ville bli et klokt barn)!!!!!!!!! Han er så SØT!!!!!! ÅHHHH, BARE GLED DEG, DET ER VIDUNDERLIG! Gleder meg masse til å høre i morgen! Så kan vi sammenligne mål og slikt. Ble dessuten flyttet fem dager frem, ny termin 12. november. Er derfor 19+3 i dag. Oi, jeg må hoppe i dusjen. Kan ikke lukte vondt når man skal til legen.. Riktig god dag, snakkes senere! K* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5397831-nine_82-er-du-der/#findComment-5409138 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ma boi Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 21. juni 2006 Å, jeg tipper du er inne på UL akkurat nå - jeg er så spent på å høre! Skriver også denne for å dytte litt opp. K* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5397831-nine_82-er-du-der/#findComment-5421159 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nine_82 Skrevet 21. juni 2006 #5 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei. Ja nå har vi også vært på ultralyd...og jeg er sikker på at jeg har verdens nydeligste, vakreste og ikke minst mest sta baby inne i magen min. Hun vet virkelig hva hun vil...men etter mye dytt og masse brus så snudde hun seg....og som du skjønner. VI SKAL HA EI LITA JENTE. Jeg begynner å grine med en gang jeg tenker på det..det er så fantastisk. Vi er så glade...alt så 100 prosent bra ut. Vi så ti perfekte tær og fingre...et flott og sterkt hjerte som banket høyt og tydelig. Med fire avskilte hjertekamre...En hjerne som var fin, nyrene som var perfekte. Det var rett og slett en fantastisk opplevelse. Jeg og sambo har bare smilt siden...han kanksje mer enn meg. Han er virkelig en stolt fremtidig pappa. Jeg har allerede vært å kjøpt en liten rosa lue for å symbolisere dagen...jeg får ikke fullrost opplevelsen. Det er rett og slett det mest fantastiske jeg noen gang har opplevd. Vår lille Tuva vokser og gror inne i magen så hun blir stor og sterk til hun skal komme. Hun lå fint på ryggen med bena i kors..og ville for alt i verden ikke snu på seg. Armene gikk rundt som en karusell men bena de skulle hun ikke flytte på. Etter 30 min så var jordmora på vei til å gi opp og sa vi fikk vente til neste gang. Da hadde vi prikket på magen, dyttet i magen...drukket 2 bokser kuli..og gjort alt etter boka. Men det var ikke snakk om...men så plutselig så bestemte hun seg for å vri litt på seg og vise seg frem og da så vi det. Ei lita snuppe som vinket til mammaen og pappaen sin...og sa...haha jeg lurte dere nesten , men her er jeg. Det var så godt å se...det viktigste var jo at alt var bra...men likevel veldig fint å se hva det blir. Får litt perspektiv på ting da. Jeg var dessverre 9 dager kortere på vei enn jeg trodde så terminen ble satt til 30.november...men men. Vi får vente i spenning. Klem C. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5397831-nine_82-er-du-der/#findComment-5425774 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå